Silverlight er et blandet medieplatform ligner Flash. Det er nyttigt for dem, skabe videoer og spil. Indlæsning af en Silverlight billede i dit projekt fra en ressource on- eller offline kræver en særlig tilføjelse til din C # spillets kode . Dette vil indlæse billedet kun når det er nødvendigt , så det sovende andet. Ting du skal
Silverlight og dens tilsvarende C # kode en Web host
Billede
Vis Flere Instruktioner
1
uploade billedet til en web- vært, hvis det er ikke online allerede .
2
Kopier billedets webadresse . Vær sikker på at medtage filtypenavnet i slutningen ( . Jpg, . Png, osv.). Hvis du har uploadet det selv , kopiere den fra din server. Hvis du bruger et billede allerede er online , få det ved at højreklikke på den og vælg " Kopier billede Location . " Hold det handy.
3
Åbn C # kode, der styrer din Silverlight -projekt.
4
Rul til det punkt i " Graphics " i spillet eller video- koden, hvor du gerne vil have billedet skal vises. Der vil sandsynligvis være flere grafik allerede her, men Silverlight etiketter dem, så du kan regne , hvor det nye billede skal gå
5
Kopier og indsæt følgende kode , hvor du ønsker billedet skal vises : . < Br >
offentlig delvis class MainPage : UserControl
{
offentlig MainPage ()
{
InitializeComponent ();
BitmapImage bi = new BitmapImage ();
bi.UriSource = new Uri ( "IMAGE URL" ),
MyImage.Source = bi ,
MyImage.ImageOpened + = nye EventHandler ( MyImage_ImageOpened )
}
void MyImage_ImageOpened (object sender, RoutedEventArgs e )
{
//Image load færdig.
}
}
6
Erstat " IMAGE URL" med webadressen til dit billede .
7
Gem Silverlight C # -koden ved at vælge " Gem som" i menuen File . Giv den et nyt navn , så du kan vende tilbage til den gamle kode , hvis billedet volder problemer .