Repræsenterer handlinger muskler og muskel kontrol er en kompleks opgave. Et stort antal neuroner giver et tredimensionalt netværk orientere og kommandere arm handlinger . Hjernen skaber strukturer baseret på input data Muskuløs og Skeletal Simulation
Funktionen af den kunstige arm arbejder på princippet om agonist-antagonist muskler , som gør den menneskelige arm. To små kameraer kan bruges i stedet for neuron netværket og aktuatorer i stedet for muskler . Armen er undervist koordinater ved hjælp af en lærer matematisk algoritme til at måle de tilsvarende pres på aktuatorerne til visuelle input fra kameraerne.
Type af skeletmuskulatur
agonist er den primære muskel anvendes til bevægelse på et fælles . De agonist muskel kontrakter for at skabe bevægelse. Antagonisten musklen gør det modsatte bevægelse af agonist muskler.
Grip
Armen skal være i stand til at levere den rigtige grip samt placering . Feedback enkodere kan anvendes til at tilvejebringe data til computeren til at tillade en omtrentlig gribetrykket . Aktuel er indstillet på ventilerne styrer robot greb baseret på den feedback -data.
Elasticitet af gummidele
For at simulere musklerne og hænder , kan gummi bruges i disse applikationer . Men gummi er underlagt ændringer i adfærd som følge af temperaturvariationer ved geografisk placering eller varme genereres ved udvidet brug.