| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Computer Programmeringssprog >> Content
    Sådan Embed Sprite Flex
    Adobe Flex skaber interaktive web-applikationer til at sætte på din webside. En af de ting, du kan gøre med Flex er indlejre en Sprite objekt. En Sprite er beholderen til et todimensionalt billede eller en animation , såsom en Flash-animation . At integrere en Sprite i Flex, skal du først definere placeringen af ​​dit billede eller en animation , så kan du placere dette i din webapplikation. Instruktioner
    1

    Open Flex . Vælg "File " og derefter "Ny " for at oprette et nyt projekt. Før du fortsætter , skal du gemme dit projekt. Navngiv det noget, du kan huske som " EmbeddedSprite " og gemme det i en velkendt mappe. Tag animation eller billede, du ønsker at indkapsle og trække det ind i samme mappe som dette dokument.
    2

    Definer dit Sprite og navngive filen først. Brug koden : .

    Pakke

    {

    import flash.display * ;

    [ Embed ( source = " youranimation.swf " , symbol = " Star" ) ]

    offentlig class Star udvider Sprite

    {

    offentlig funktion Star ( )

    {

    } < br >

    }

    }

    Du kan ændre " youranimation.swf " til navnet på din egen animation eller billedfil. Du kan også ændre "Star " til enten "Circle " eller " Square" , som definerer parametrene for din Sprite
    3

    Indsæt din Sprite overalt i dit dokument ved at skrive følgende kode . :

    private funktion init () : void

    { stage.scaleMode = StageScaleMode.NO_SCALE ,

    stage.align = StageAlign.TOP_LEFT ,

    var stjerne : Sprite = nye Star ();

    addChild (stjerne ),

    star.x = 100;

    star.y = 100 ;}

    dette vil definere den fase, som du vil lægge din Sprite ind , som vil være den samme størrelse som Sprite på grund af " NO_SCALE ", og hvordan du ønsker det justeret, i " TOP_LEFT " i øverste venstre hjørne . " star.x " og " star.y " angiver bredden og højden af ​​din Sprite objekt hhv . Efterlad disse tomme , og det vil importere den integrerede Sprite på uanset bredde og højde den oprindeligt var . Du kan også tvinge en anden bredde og højde ved at indtaste værdier.
    4

    Vælg " File" fra den øverste menu , og derefter "Gem". Gem dit dokument. Nu kan du indlæse din ansøgning i websider eller tilføje mere funktionalitet til det.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan installeres en RPM Package 
    ·Design Stadier af GUI 
    ·Sådan Lær spil Coding 
    ·Sådan Find JDK i Linux 
    ·SQL String Tutorial 
    ·Sådan program med SSL 
    ·Syntaks Fejl Mens Debugging 
    ·Tutorial til at skabe ASP VBScript Med Access i Dreamwe…
    ·Sådan gendanne slettede AVI-filer 
    ·Sådan får nye fjender på Game Maker 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvad er Microsoft NET Frame Network 
    ·Sådan tilføjes et CRM til en POS 
    ·Sådan installeres en Android spil Gennem en PC med APK…
    ·Hvordan man omdirigerer til en anden server 
    ·Definition af en callback funktion 
    ·Hvordan man laver en Tower Defense spil i Visual Basic …
    ·Sådan Tælle elementerne i en liste i Java 
    ·Hvordan til profil Perl Programmer 
    ·Sådan aktiveres ASP i IIS 6 
    ·Hvad er Adobe ExtendScript Toolkit 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com