| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Java programmering >> Content
    Sådan Set Up en tavle med Java Applets
    Internettet har åbnet et nyt medie til samarbejde . Studerende og kolleger ikke længere behøver at være i samme fysiske placering at dele deres ideer i flere medier . Blandt de multimedie-værktøjer , som samarbejdspartnere kan bruge online er " Whiteboard ". Ligesom whiteboards på kontorer er til rådighed for at smide ud ideer og skrive dem ned, kan Java applets skabe den samme værktøj online . Instruktioner
    1

    Åbn en ny fil i din Java integreret udviklingsmiljø eller din foretrukne teksteditor. Husk at oprette filnavnet med . Java forlængelse.
    2

    Importer bibliotekerne , du bliver nødt til at bruge Swing grafiske værktøjskasse til at skabe interface til din whiteboard applet. Disse vil omfatte " java.awt . * " Og " java.awt.event . * " For at få alle de nødvendige funktioner .
    3

    Opret din public class , inden for hvilken du vil skrive resten af ​​din kode. Husk at matche navnet på den offentlige klasse til navnet på din fil , eksklusive " . Java " udvidelse .
    4

    Opret en ny ramme til dit brugergrænseflade. Husk syntaksen følger mønstret " Frame [ din ramme objekt name] = new Frame ( ' [ vindue titel] ' ) ", herunder dit navn for rammen objektet og titlen af vinduet.
    5

    Opret nogen knapper , du ønsker for grænsefladen . Det er et whiteboard, så alt hvad du strengt brug for er en hvid firkant , men du kan tilføje grænseflade knapper og etiketter som du ønsker det . Husk at tilføje disse objekter med " [ din ramme objekt navn ] add ( [ din komponent ) . ", Indtil du har din grænseflade bygget
    6

    Tilføj en mus bevægelse lytteren. . Dette objekt vil spore musen rundt på tavle. Brug syntaksen " addMouseMotionListener ( dette) ," at gøre dette
    7

    Opret begivenheder for når musen er klikket på. . Følg form : Hej

    [dit draw function name] ( MouseEvent e ) {

    x = e.getX ();

    y = e.getY ();

    }

    Du vil få koordinaterne , hvor musen blev klikket . Invoke dit foretrukne tegning metode , og videregive "x " og " y" koordinaterne , så dit program kan trække på denne placering som musen bevæger sig . Afslut med " repaint ()" funktionen til at tilføje nye linjer til din applet ansigt.
    8

    kompilere din kode i en klasse fil. Drej kode i en applet ved at bruge " " HTML -tag .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan foretages fejlfinding Java Web Start 
    ·Sådan læses en Input fil i Java 
    ·Hvordan debug en Java program ved hjælp af NetBeans 
    ·Hvordan man skriver til en fil med JAVA 
    ·Sådan Parse en Input String til grev Breve i Java 
    ·Scanner Input Funktion i Java 
    ·Forskellen på to sæt i Java 
    ·Sådan Rul til toppen af ​​en Scrollpane i Java 
    ·Sådan at se, om en streng er numerisk med Java 
    ·Hvordan man omdirigerer til en ny webadresse i Servlet 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan får du adgang Makro Fill kolonner med data 
    ·Sådan Konverter UTF- 8 til UTF- 16 i Perl 
    ·Sådan Indsæt Kalender Kontrol i et dokument ved hjæl…
    ·Sådan tilføjes en bruger til en Wheel Group 
    ·Sådan Konverter en Xcode projekt i Files 
    ·Sådan Konverter Java til Python 
    ·Hvad er meningen med Debugging 
    ·Sådan Drop Decimaler Brug JavaScript 
    ·CNC-bearbejdning Basics 
    ·Sådan bruges Pointers i Vb 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com