Hvis du ønsker at generere 3D-spil , Java giver dig en API , som passer bedst til at skabe 3D-spil. Java 3D API er en grænseflade til at skabe programmer . De hjælper dig til at skabe tredimensionelle grafik applikationer og-miniprogrammer . Udviklere kan oprette og manipulere 3D geometri hjælp højt niveau konstruktioner. De har også hjælpe med at strukturere geometri som ønsket. Udviklerne kan gengive disse ord effektivt og beskrive meget store virtuelle verdener bruge disse constructs.Java 3D er uafhængig af platform . Bare skrive koden én gang, og det kan køre på enhver platform , der hjælper med at udvikle 3D-grafikprogrammer . Java Media giver Java 3D sammen med en suite af API'er. Disse API'er gøre det arbejde i en bred vifte af platforme . Det virker også godt med enhver Internet ansøgning. Det omfatter 3D rumlig lyd også , som ikke findes i de fleste grafikprogrammer . Det giver høj ydeevne , rigt sæt af funktioner til at oprette en interessant 3D-verden , støtter køretid læssere og det gør det muligt at implementere sofistikerede applications.There er masser af grafiske funktioner der understøttes af JMonkeyEngine . Bezier-kurve modeller , musik kø , kollision pletter, effektiv rendering og så videre. Motorens evne model kan skabe animationer på knogler og hud og forskellige grafiske objekter. Ting du skal
Java 3D API
Ikke standard inputenheder for spil at spille
Jogl (Java OpenGL ) en wrapper bibliotek, som giver åben GL skal anvendes i JAVA
Jake2 eller JMonkeyEngine - Java 3D spil motorer
Demoer om, hvordan du bruger Jogl
grundig forståelse af JAVA 3D API
Støtte operativsystemer er Linux, Windows 2000/XP , MAC OS X
Grundlæggende storyline af dit spil
< br > Vis mere Instruktioner
1
Opret en grundlæggende historie linje for dit spil.
2
Beslut om antallet af niveauer i spillet .
< br > 3
udtænke en spil strategi .
4
Beslut hvordan spillet skal vises på skærmen til spilleren.
5.
Download Java 3D API , Jogl og Jake2 eller JME .
6
For at bruge Jake2 motor du har brug for enten datafiler fra det originale spil , eller fra den demo-version , der er tilgængelig .
7 < p > Installer støtte OS i systemet.
8
Tjek om Jake2 giver fuld skærm support og to forskellige Open GL bindinger ( Jogl og lwjgl ) .
9
Hent andre spilrelaterede biblioteker såsom JInput , Joal , JMF og Ode java .
10
Lær splash skærme , JavaScript scripting , desktop -og systembakketekstbobler grænseflader. De er de nyeste Java SE6 funktioner , der anvendes i gaming.
11
ikke standard input-enheder er for det meste webcam , gamepad og P5 data handske.
12
museklik i JMonkeyEngine omdannes til almindelige Swing begivenheder.
13
Brug GUI rådighed konvertere alle filerne til JME format , en scene og partikel editor
14
Brug den interaktive ikoner design 3D- objekter, der skal vises i spillet.
15
efter udarbejdelsen køre spillet og kontrollere for fejl , hvis nogen.
16
Korriger bugs.
< br >