| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Visual Basics Programmering >> Content
    Sådan animere Gåture i Flash
    Hver animator bliver nødt til at gøre figurer gå før eller senere. Du har en række metoder til rådighed , afhængigt af graden af kompleksitet eller realisme du kræver. I sin mest grundlæggende niveau, kan du animere gå i Flash med indlejrede klip og en Motion Guide . Instruktioner
    1

    Design din karakter. Du skal bruge en profil eller trekvart profil til at holde tingene simple. Fokus på fem elementer: hoved og krop , de to arme og to ben . Du vil måske øve med ovale former , før du flytter til menneskelige figurer .
    2

    Opret dine fem elementer og samle dem i ét lag på scenen. Placer organ /hovedet over den ene arm og ben , og den resterende arm og ben på plads over kroppen . Konverter hvert objekt til et grafisk symbol ( "F8" med " Graphic " valgt option). Vælg alle fem objekter sammen og skabe en enkelt film klip ( "F8" med " Movie Klip" markeret objekt) .
    3

    Dobbeltklik på filmklippet objektet for at åbne den i et redigeringsvinduet overlejret på scenen. Føj fire lag til filmen klippet og navngive dem fra bund til top: . " Top arm " "bottom ben ", "bottom arm ", "krop ", " top ben , " Flyt hvert symbol på sit eget lag og placer det som du ønsker det skal vises som trin begynder .
    4

    Vælg alle fem lag i rammen 24. . Tilføj en keyframe ( " F6 "). Du skal gøre dette første til at fastslå, hvor det skridt cyklus vil ende ) . Nu vælge alle fem lag i rammen 12 og tilsæt anden keyframe . I rammen 12 , rotere hver arm og ben 90 til 120 grader fra toppen objektets øverste center for at oprette slutpunktet af trinet (du vil beholde de skuldre og hofter afstemt ) .
    5

    Vælg alle rammer og anvende en bevægelse tween . Afspil animationen tilbage. Arme og ben skal vises at svinge frem og tilbage . Tweak keyframes indtil bevægelsen er glat for dig.
    6

    tilbage til de vigtigste tidslinjen . Vælg filmklip lag og klik på "Tilføj Motion Guide" på tidslinjen. Tegn en Motion Guide hvorfra du ønsker tegnet skal begynde at gå , og hvor du vil have det til at stoppe walking.
    7

    Tilføj keyframes til begge lag 30 eller 40 frames længere nede på tidslinjen. Føj motion tween til karakteren lag. Træk din karakter til begyndelsen af bevægelsen guide på den første ramme , og til slutningen af bevægelsen guide på den sidste ramme . Afprøv filmen ( "Command " og " Tilbage" ) for at se din karakter gå.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Brug af VLOOKUP i VBA 
    ·Sådan Ring efter en SSIS pakke fra VBScript 
    ·Hvordan man laver en hemmelig besked Brug VB 
    ·Sådan Læs e-mail i Visual Basic 
    ·Fejlfinding en VBA med No Blank side 
    ·Sådan Set mærkater eller linjenumre i Visual Basic 
    ·Sådan deaktiveres Task Manager i VB.Net 
    ·Sådan Set Focus af ComboBox i Vb 
    ·Visual Basic datatyper 
    ·Sådan overføres data mellem Word-dokumenter ved hjæl…
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan kopieres PHP filer fra Website 
    ·Sådan Beregn Simpson Rule Brug Python 
    ·Sådan bruges Funktion Skabeloner i C + + 
    ·Sådan Split en streng på et Space 
    ·Business Objects komponenter 
    ·Ingen hovedklasser Fundet i NetBeans 
    ·Sådan bruges Python Math.Log Med Base 10 
    ·Sådan Find Object Metode IVX 
    ·Hvad er det modsatte af Print i C Programming 
    ·Sådan bruges en liste i en MTV 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com