| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Hjælp til Stof til 3D Studio Max
    En stor del af at gøre realistiske modeller i 3D Studio Max indebærer dækker modellerne i lag af materiale til at simulere hud, pels eller klud. Med tidlige versioner af 3D Studio Max, blev dette gjort enten via omhyggelige modellering af hver fold og bundt af dæklaget eller ved hjælp af et plugin . Med nye versioner af softwaren , er der flere valg af værktøjer til brug for modellering og animation af tøj og andre dækker materialer. Behovet for Fabric i 3D -modellering

    Modeling et objekt, såsom en stol eller sofa giver dig en fysisk demonstration af objektet til brug inden for en 3D-scene . Som blot en model selv, synes det objekt at være urealistisk , stiv og uindbydende uden nogen form for belægning . Når der dækker er et stof, der dækker, kan du simulere udseendet af blødhed. Med stof anvendt din modellerede objekt forekommer mere realistisk , hvilket øger følelsen af ​​nedsænkning seere af scenen erfaringer.
    Brug af Klud Modifier oprettes Fabric i 3D Studio Max

    med et par ændringer i et elementets parametre, kan du hurtigt oprette et stykke stof ved hjælp af kluden modifier i 3D Studio Max. Kluden modifier giver det modellerede objekt de samme funktioner som en egentlig stykke stof , så du kan folde, drapere , træk eller blot lægge det modellerede objekt over et andet objekt i en 3D scene. Ved at aktivere de to objekter , klud objektet og kollisionen objekt kluden reagerer vil den modificerede klud derefter drapere henover den genstand , som den ligger på . Objektet med den modificerende virker som om det er et virkeligt stykke stof , ved hjælp af fysik modellering i 3D Studio Max at styre drapering virkning at producere naturlige folder og rynker . Ændring af parametre kluden objektet giver dig mulighed for at simulere visse typer klud , indstilling større stivhed for materialet for at simulere en tykkere stykke stof for eksempel.
    Teksturering et objekt med stoffer < br >

    Anvendelse klud ikke nødvendigvis kræve oprettelse af en separat modellerede objekt til fastgørelse til det objekt , du ønsker at dække med stof. Ved at bruge stoffet filformat kan du tekstur et objekt, såsom en klud , stol eller pude direkte med en stof tekstur . Stoffet format giver dig mulighed for at importere en stof tekstur , der er skabt i et bitmap -format. De stoffer til rådighed for anvendelse indeholde overflade parametre , der kan ændres inden ansøgningen dynamisk at ændre udseendet af teksturen . Når du anvender teksturen til modellen , at ændre indholdet parametre kan gøre et stof stof tekstur ser ældre , for eksempel hvis stoffet er en skotskternet klud kan kvadrater af mønstret gøres større eller mindre , som du ønsker < br . >
    simple Teksturering af en 3D-model

    Anvendelse af en enkel struktur uden dynamiske egenskaber er stadig en mulighed i nyere versioner af 3D Studio Max. Med en ikke - dynamisk struktur , er stoffet malet på overfladen af ​​et objekt , der danner en skal omkring det objekt, der har udseendet af stoffet. Denne tekstur er simpelthen en malet bitmap med ingen dybde . Kvaliteten af ​​teksturen ligger i kvaliteten af bitmap , med realistisk forekommende stof kun muligt gennem realistiske bitmap design . Den ru overflade kan styrkes gennem omhyggelig brug af belysning, men kan ikke nærme realismen af et stof filformat eller en klud modificeret objekt påføres det modellerede objekt som en stofbeklædning .
    < br >

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvordan laver tegn til Autodesk 
    ·Sådan oprettes 3-D støvpartikler i After Effects 
    ·Sådan Gør Drag & Drop Flash Games 
    ·Maya 7.0 Tips 
    ·Sådan bruges Macromedia Dreamweaver MX 
    ·Hvordan man åbner en 3DP Extension på en computer 
    ·Sådan Embed en Email Link i en Flash Movie File 
    ·Sådan konvertere alle Manglende skrifter på Flash 
    ·Tutorial for Crysis Animation 
    ·Hvordan man straks påberåbe sig en Screen Saver i XP 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan vises en Cents Symbol i MS Word 
    ·Åbning af en PDF-fil i browseren 
    ·Hvordan kan jeg Mix 2 Lag Med Blender 
    ·Sådan Test en backup batteri på en IBM T21 
    ·Sådan konvertere PDF-filer til SWF -filer Brug Swf Too…
    ·Hvordan man tegner dyr i Photoshop 
    ·Hvad er filtypen DEMO 
    ·Hvordan man skriver Metadata for Audio 
    ·Hvad Afkræves Upload & Download Hastigheder til Skype 
    ·Sådan Stop en Keylogger 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com