The animation software Milkshape giver brugerne mulighed for at skabe og gøre originale genstande og figurer til PC spillet " Sims 2 ". Maskerne , der er oprettet med softwaren, er de grundlæggende 3D rammer til lag hud og andre skabeloner over. Hvis du vil oprette en ny maske, du har brug for at udtrække andre masker fra " Sims 2" og importere dem i Milkshape . Instruktioner
1
Åbn " Sims 2 "-software. Gå til " Body Shop " software .
2
Vælg og designe mesh tøj, som du vil oprette. Når den er færdig , giver filnavnet en titel , som du kender og kan huske.
3
Klik på "Denne computer" og derefter gå til din harddisk og klik på " Program Files ". Klik på " Maxis " mappen og derefter " Sims 2". Gå til "Gemte Sims " mappe og find alle de filer, der er titlen med tøj, du lige har oprettet.
4
Kopier og indsæt disse filer til en ny mappe på skrivebordet .
5
Åbn Milkshape software og starte et nyt projekt . Klik på afkrydsningsfeltet ud for " Vis Keyframer " for at fjerne det.
6
Klik på " Groups " fanen og vælg "All Smooth " option , så feltet er ryddet . Klik på " Fuger " fanen og fravælg "Show Skeleton " valgmulighed.
7
Gå til "Filer " og " Import " og vælg " Unimesh ". Vælg de filer, du lige har gemt , og klik "OK". Du vil se mesh belastning på skærmen. Højreklik i vinduet og vælg " Vis wire- frame" for at sikre, der er lige synlige.
8.
Vælg de forskellige områder af maske , du vil ændre. For eksempel kan du klikke på taljen og bruge maskepunkter at trække stoffet ud , og juster tegn.
9
Brug " Camera" værktøj til at dreje rundt og se forskellige vinkler i masken .
10
Gå til " Filer" og "Export ", når oprettelsen er færdig. Gem filerne med et nyt navn og derefter importere dem til "Body Shop " for at se et preview .