| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Sådan bruges Adobe Flash CS3 Professional
    Flash CS3 er en kraftfuld multimedia program giver designere til at skabe komplekse interaktivitet , der involverer animation , video, grafik og billeder . En professionel niveau kendskab til Flash er nødvendig for komplekse interaktivitet projekter ved hjælp ActionScript programmeringssprog. Alligevel et grundlæggende kendskab til programmet give designere til at skabe mindre projekter med enkle interaktive elementer . Brug Adobe tutorials i forbindelse med denne artikel, for bedre at forstå programmet , dets redskaber og hvordan de forskellige elementer i programmet kommunikerer at producere en Flash-projekt . Instruktioner
    1

    Open Flash og vælg den type fil nødvendigt for at skabe dit projekt og indstille dine Stage dimensioner. Vælg fra " General Nyt dokument " eller fra " Ny fra skabelon " valgmulighed. I denne øvelse skal du vælge " Flash-fil ( ActionScript 2.0) " fra det nye dokument mulighed. Indstil Stage størrelse, som repræsenterer det endelige output størrelsen af ​​dit projekt, og vil fungere som arbejdsområdet i Flash , som ligger lige under tidslinjen. Gå til "Egenskaber" > "Størrelse" og indtaste de ønskede dimensioner .
    2

    oprette et nyt lag på tidslinjen ved at vælge "Indsæt" > " Timeline "> " Lag " og give Layer et navn baseret på dens funktion, såsom navigation , billeder eller baggrund . Lag indeholder de forskellige elementer , der findes i dit projekts tidslinje . Hver ramme repræsenterer en side eller et tidspunkt i projektet . For eksempel kan ramme 1 som startside på en hjemmeside eller det første sekund i en 30 -sekunders animation. Timeline besidder alle de Rammer og afspilningsmærkets , som er instrueret af ActionScript programmering til at lande på det ønskede Frame nummer og vise alt indhold i hver ramme af alle aktive lag indeholdende en Frame holder en keyframe .
    < Br > 3

    Opret en keyframe for at placere indhold inde i den ønskede Frame ved siden af ​​det lag, du arbejder i. Brug Selection Tool i toppen af værktøjslinjen , og klik på Frame siden det lag, du vil placere indhold at vise på scenen. Gå til " Indsæt "> " Timeline "> " Keyframe ", og tryk på musen. Når indholdet vises på Stage i denne Frame, vil det klare cirkel konvertere til en sort cirkel .
    4

    Place indhold på Stage hjælp af rektangel , oval eller Tekst Tools eller importere dine aktiver i biblioteket og trække dem ind på scenen . Aktiver er grafik, billeder og videoer skabt uden for Flash og skal importeres til programmet til at bruge i projektet. Importer aktiverne ved at gå til "Filer "> " Importer "> "Importer til bibliotek ", og følge de dialogbokse, der passer til de relevante filer . En billedfil med en JPG-fil forlængelse vil have en anden dialogboks derefter en PSD billedfil og Flash bliver nødt til at importere dem i henhold til dine præferencer. Biblioteket vil hjælpe dig med at organisere dit projekts aktiver mere indhold er tilføjet.
    5.

    Konverter et objekt til et symbol for at tilføje interaktivitet til dit projekt. Oprettelse af en interaktiv Symbol vil tillade en bruger at kommunikere med projektet og ActionScript tilknyttet Symbol vil fortælle Flash hvordan man behandler Symbol baseret på brugerens handlinger. En fælles symbol er knappen , som kan bruges i navigationen af en hjemmeside og kan fortælle Afspilningsmærke gå til en anden ramme eller side i en hjemmeside, når en bruger rammer knappen. Vælg det objekt med Selection Tool og gå til "Rediger "> "Opret Symbol ", og vælg det ønskede resultat af objektet, enten en knap , et symbol eller film . Mærk skabelse med den tilsigtede udfald, såsom hjem -knap , for at holde de aktiver, organiseret i dit bibliotek .
    6

    Tilføj ActionScript til en knap eller Symbol ved at fremhæve aktiv med Selection Tool og gå til "Window "> "Handlinger " , mens du stadig vælge den konverterede objekt , og tilføj et ActionScript til aktivet . For eksempel, for "Om "-knappen på en hjemmeside fortæller Flash at sende Afspilningsmærke til den anden Frame, der indeholder " Om Os " indhold ved hjælp af følgende kode : on ( release) { gotoAndStop (2) ;} < br >
    7

    Tilføj en Stop Action til hver Frame i projektet , hvis du bygger en hjemmeside eller lignende projekt med flere Frames eller Afspilningsmærke vil køre kontinuerligt skaber en blinkende effekt , da det hurtigt indlæser hver ramme eller side i projekt . Opret et separat lag på tidslinjen mærkede aktioner og være sikker på det er bosat på toppen af laget listen. Ændre placeringen ved at fremhæve Layer og trække navnet til toppen af ​​tidslinjen , mens du holder museknappen . Fremhæv hver Frame i Timeline siden Handlinger Layer og gå til " Windows" > "Handlinger " og tilføj følgende script til Ramme: stop ( ), Stop script vil holde Afspilningsmærke på denne Frame og vil ikke flytte sig, før anden knap eller script i Frame 2 dirigerer Afspilningsmærke et andet sted i projektet.
    8

    Gem din fil og udgive en forhåndsvisning for at teste funktionaliteten af ​​ActionScript føjes til dette projekt. Hvis et problem er til stede, vil de " Compiler Error " vinduet vises på skærmen , og find scripting problemer i stedet .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Gør Flash-film med Swish Zone 
    ·Sådan gør du: Blur Effect i Flash 
    ·Anvendelse af Virtual Reality 
    ·Hvordan laver spil med Maya 
    ·Hvordan at slippe af Crawler Smiley Face 
    ·Hvordan man tegner en Cartoon Character i Flash CS5 
    ·Sådan Gør dit navn på et Moving Back Ground 
    ·Gratis værktøjer til at skabe 3D-figurer 
    ·Silverlight Animation effekter 
    ·Hvordan man laver en Flash Movie Clickable 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Udskriv flere fotos på én side Brug Adobe Phot…
    ·Hvordan spiller jeg mine billeder på min DVD afspiller…
    ·Sådan ændres lyskilder til en Drop Shadow i Photoshop…
    ·Webbaseret Uddannelse til Adobe Captivate 3 
    ·Software til PC Bluetooth 
    ·Sådan bruges Excel Dollar Funktion 
    ·Hvordan man laver en Blended Mix of Songs på iTunes 
    ·Sådan kopieres en 1080p HD Camcorder Film til Blu- ray…
    ·Hvordan man opbygger en subwoofer kabinet Program 
    ·Server Konsolidering Analyse 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com