| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Flash 8 ActionScript Tutorial
    Hvis du lige er blevet tildelt en Flash ActionScript tutorial projekt , skal du nødt til at udtænke en handlingsplan , især hvis du ønsker at få projektet gjort hurtigt og gjort rigtigt første gang. Selvom du måske være fristet til at begynde kodning med det samme, gør det ikke. Og det er , fordi der er bedre måde. Det vil spare dig tid nu , spare tid for fremtidige tutorial projekter og hjælpe dig beholde din klient. Paper Prototype

    En af de mest effektive strategier til at skabe en Flash tutorial er at starte med en mock -up. Hvad er en Flash mock- up? Kort sagt, det er en prototype af den faktiske endelige Flash tutorial. I animationen område er en prototype også kaldet en storyboard.

    En af de nemmeste og bedste måder at skabe en prototype er papir og blyant. For at gøre dette effektivt, er det en god idé først at beslutte, hvor mange lag din Flash tutorial får brug for. Når du har gjort det , få en skitsebog for hvert lag . Ideelt set bør siderne i din skitsebog være halvt tomt og halvt foret . Dette er så du kan skitsere grafik og pænt nedskrive den tilhørende ActionScript kode og noter for hver keyframe på den samme side .

    For alle keyframes i din tutorial, lave en hurtig skitse af hver frame indhold. Det er bedst at holde din skitsebog sider i samme rækkefølge som keyframes . Ved at gøre dette , vil du sikre at du har en endelig papir prototype , der følger din tutorial tidslinje .

    Når du har fuldført hver skitsebog , overveje at forelægge det for en foreløbig gennemgang . Spørg dem, der er involveret i projektet, hvis prototypen er tæt på , hvad de forestillede sig. Dette er en god forholdsregel , især hvis projektet ikke var veldefineret i første omgang .
    PowerPoint Prototype

    Når du eller dine kolleger har underskrevet off på papiret prototype , gå videre til næste prototype. For mange er PowerPoint bruges til at formalisere en Flash 8 prototype , fordi det giver tekst, grafisk design og animation kapacitet. Hertil kommer, fordi PowerPoint er designet til diasshows , kan PowerPoint prototype let sekventeret og korreleret med tidslinjen af Flash tutorial. En sidste grund er, at du kan konvertere dine PowerPoint prototype til en Flash-film automatisk. Dette kan gøres med et vilkårligt antal PowerPoint -til- Flash-software konvertering pakker

    Selvom du måske være fristet til at starte kodning nu, kan du først ønsker at oprette en ActionScript flowchart. Det er især vigtigt at gøre, hvis din tutorial er kompleks. Når du opretter din flowchart , er det en god ide at referere lag skitsebøger og udskrift af din PowerPoint- prototype. Det flowchart kan trækkes på papir eller PowerPoint . Hvis du bruger PowerPoint, drage fordel af de autofigurer , der bruges til flowchart byggeri.

    Coding og skabeloner

    Efter disse indledende og nogle drøftet tanke, begynder kodning . Du vil opdage, at alle dine planlægning vil gøre ActionScript kodning relativt let. Det er fordi du har en færdig prototype til at designe din kode til , og du har flowcharts og ActionScript notater fra at arbejde.

    Når du planlægger og prototype , så tænk på genbrugelighed af din tutorial. Kig på din tutorial som grundlag for en tutorial skabelon. En veltilrettelagt tutorial skabelon vil i høj grad reducere den tid til at producere en ny tutorial. Alt du skal ændre er indholdet, ikke rammen sekventering eller ActionScript kode.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvordan man skriver tekst på Flash Video 
    ·Hvordan laver Song Længere én sand Media 
    ·Sådan Hyperlink SWF billede 
    ·Sådan at synkronisere musik og Animation 
    ·Hvordan laver Flash film i Macromedia MX 2004 
    ·Sådan Airbrush Billeder i Photoshop CS3 
    ·Sådan animere i Photoshop ImageReady 
    ·Hvad er Adobe Select Tool 
    ·Tutorial for Animering Ikoner i Adobe CS3 
    ·Sådan installeres Rotoscope 0,2 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvordan at tilføje ordet Udkast som et vandmærke til …
    ·Hvordan man laver en Work Path på Adobe Photoshop CS5 
    ·Sådan Send en Java-applet til en Proxy 
    ·Windows ZIP-fil Størrelse Limits 
    ·GraphPad Prism & Windows 7 
    ·Sådan ændres en skabelon i Word 2007 
    ·Hvordan får jeg Adobe Reader 9 at åbne en PDF-fil 
    ·Sådan får du en liste over funktioner i Excel 
    ·Sådan oprettes Interactive Forms i Acrobat 8.0 
    ·Deployment Guide til Dynamics CRM 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com