| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Byg en virtuel hus Simulation Spil
    Realiseringen af ​​et virtuelt hus simulation spil kan være masser af sjov, men det kan også være frustrerende og udfordrende. Du er nødt til at beslutte, om du vil forsøge at efterligne en anden succesfuld virtuel hus simulationsspil , eller hvis du vil forsøge at gøre en helt originale spil . Ligegyldigt hvilken vej du beslutter at gå , Sørg for at helt at planlægge, hvordan dit spil vil arbejde , før du begynder at skrive. Ting du skal
    Programmering experienceAccess til et programmeringssprog for spillet
    Vis Flere Instruktioner
    1

    Design huset. Du er nødt til klart at afgøre, hvordan huset kommer til at se til spilleren i dit spil, og hvordan spillet vil behandle disse oplysninger. Du skal regne ud, hvad slags ting vil blive vist i huset, hvordan de får der , hvilken slags muligheder spillerne vil have med hensyn til disse ting , og om tingene kan placeres inde andre ting. Vær forsigtig med , at fordi at containerne kan gøre dit spil meget mere kompleks.
    2

    Design brugergrænsefladen. Dette kan være en stand- alone program, som du skriver i Visual Basic , eller det kan være en web- applikation, der bruger en pre- processor sprog. Baseret på dine beslutninger i trin 1 , på skærmen designe så brugeren har alle de muligheder, du forestillet i trin 1 . Sørg for, at brugerne kan se elementer , flytte elementer , og har en måde at tjene eller købe flere elementer til huset . Også være sikker på at der er plads til andre spillere i spillet til at besøge huset, eller dit spil vil ikke vare længe .
    3

    Opret databasen. Dit hus spil vil have en masse information til at lagre omkring en masse spillere , huse, og ting i husene . Din database er der, hvor alle disse oplysninger vil blive gemt. Indstil din database op, så den kan holde styr på alle de oplysninger og elementer , herunder, hvor i huset , og hvor i hvert værelse hver post kan findes. Planlæg dette omhyggeligt , da det vil være svært at ændre i databasen, når du tænker på andre ting senere. Du vil også brug for plads i databasen til at gemme oplysninger om spillerne og deres huse .
    4

    Slut databasen og brugergrænsefladen . Du er nødt til at gøre grænsefladen interagere med databasen . Spillere er nødt til at bruge interface til at logge ind i spillet, og de ​​har brug for grænsefladen til korrekt indhente oplysninger om deres hus fra databasen. Interfacet vil trække de objekter på skærmen for spilleren , men databasen vil fortælle den grænseflade , hvilket element til at tegne og hvor.
    5.

    Skriv en opdatering program. Ved hjælp af en pre- processor sprog, hvis dit spil er web-baseret, eller en anden lav-niveau sprog (som C + +) , kan du skrive et program, der vil behandle daglige begivenheder . Måske spillerne tjener penge baseret på deres job, så de kan købe flere ting for deres hus. En eller flere gange om dagen , vil dette program køre og opdatere databasen for at afspejle ændringer i afspillerens hus og bankkonto. Hvis dit websted er en pay site, vil dette program også spore, hvor lange betalende spillere har på deres kontrakt .
    6

    Skriv en interaktion motor. Hvis dit spil er et multi- player spil, vil der være behov for en måde for spillere fra det ene hus til at besøge et andet hus . Din interaktion motoren vil arbejde med brugergrænsefladen til at vise , hvordan, hvor og hvornår spillere fra andre huse vil blive vist i dit hus. Du er nødt til at tage højde for overbelastning , også, så vær sikker på du lægger i en indstilling, der holder huse fra at have alt for mange mennesker!
    7

    Test dit spil. Med et spil som dette , er du nødt til grundigt at teste hver indstilling. Hvis det er muligt , skal du indlæse - teste det, også for at se, hvordan dit spil vil reagere og reagere , når der er et stort antal mennesker, der bruger spillet. Men når du har fuldstændig testet dit spil, og du kender alle aspekter af det virker, kan du frigive det, og få folk spiller.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Edit GIFSoup GIFs 
    ·Sådan tilføjes Rammer i Flash 
    ·Flash Tutorial for animerede Vinke Images 
    ·Sådan Link til SWF-filer i Flash 
    ·Sådan bruges Apple Motion 
    ·Den voksende effekt i AS3 
    ·Sådan bruges Poser 
    ·Lightwave 3D Tutorials 
    ·Hvordan laver animationsfilm 
    ·Sådan indstilles positionen for et Flash Video på en …
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Genstart Apple Bonjour 
    ·Sådan finder Gemte Halo 2 Spil på min pc 
    ·Hvordan man håndterer Unbillable Labor i QuickBooks 
    ·Sådan Konverter CGM til PDF 
    ·Sådan Leave Tol'vir Under Uldum at starte kæden i WoW…
    ·Sådan dele en fil ved hjælp af Google Docs 
    ·Sådan slettes en White GIMP 
    ·Sådan Udvid Zip-filer på en Mac 
    ·Sådan invertere farverne i et billede på Microsoft Wo…
    ·Hvad er Microsoft SCCM 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com