? Autodesk Backburner er et hjælpeprogram inkluderet i de fleste Autodesk software til at udføre rendering , kompilering og andre input-output -funktioner i baggrunden på en eller flere maskiner , mens andre Autodesk -funktioner er stadig tilgængelige til brug. Programmer Kompatibel med Backburner
fleste Autodesk -software suiter ansætte Backburner i nogle måde. Kompatibel Autodesks programmer er Røg, Burn, Inferno , Flame , Flare , Flint, Maya, Lustre , 3DStudioMax , renere , WiretapCentral og Backdraft Conform . Fordi mange af disse programmer virker i sammenhæng med hinanden , kan Backburner kører opgaver fra flere programmer på én gang.
Hvordan Backburner arbejder
På det grundlæggende niveau , Backburner håndtag rendering og udarbejdelse opgaver udført indefra et eller flere af kompatible Autodesk-produkter . Blokke af data fra de enkelte ansøgninger sendes til mange forskellige render noder på samme eller forskellige maskiner på én gang . Dette giver hurtigere rendering gange, og frigør processor plads til andre opgaver. Output kunne komme fra input fra flere programmer samtidigt , ligesom video gengives via Flame derefter sendt til Cleaner til mastering og kodning.
Render Farms
Autodesk Backburner tillader til oprettelse og forvaltning af render gårde. Render gårde er en stor gruppe af maskiner alle fokuseret på de samme rendering opgaver at håndtere store filer på en brøkdel af tiden. Backburner fordeler automatisk data til hver maskine på efterspørgslen, ligesom downloade stykker af en torrent -fil fra flere brugere samtidigt.