| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> Software Development Companies >> Content
    iPhone UIPicker Metoder
    Apple gør det nemt for dig at udvikle apps til iPhone. Den software development kit (SDK ) kan du udvikle apps og uploade dem til Apple Store . Du kan derefter få 70 procent af værdien , når nogen downloader din app . Det er en innovativ forretningsmodel , Apple ikke behøver at ansætte programmører og udviklere arbejder på deres egne idéer i deres eget tempo . SDK

    SDK består af nogle generelle rammer for apps og en samling af " objekter ". Disse objekter er pakker med kode, der indeholder specifikke instrukser for , hvad de skal gøre i visse situationer. Instruktionerne kaldes "metoder ", og udvikleren har brug for at sige, hvilke metoder der anvendes , når de er brugt, og hvad de skal gøre , når de er brugt. Et af de hyppigst anvendte objekter er UIPicker . Den UI står for User Interface , metoderne i UIPicker er udsagn , der ser sådan ud: IF { nogle handling af brugeren } detekteres , DO { noget specifikt til et andet objekt }
    Taping og klemme.

    Nogle af de ting , som en bruger kan gøre med en iPhone app er at trykke på en knap - med en eller to fingre - eller sætte to fingre ned og derefter knibe dem sammen. Typisk trykke på en knap får et nyt skærmbillede vises ( den nye skærm er kontrolleret af et andet objekt ) . Pinching sker som regel på et billede eller et kort og det betyder at formindske billedet . Sætte to fingre ned og derefter sprede dem fra hinanden har den modsatte effekt . Alle disse reaktioner til brugeren berøre skærmen er beskrevet i fremgangsmåderne UIPicker . Du har aldrig bruge alle metoder i enhver situation , men de metoder, du bruger skal være beskrevet i UIPicker .
    Øvrige UIPicker Metoder

    Sliding en finger langs et billede er også en UIPicker metode , og der er flere måder at glide (hver er en anden metode ) . Nogle af de vigtigste kontroller ( såsom slukning og låse ), er skydere - lodret eller vandret strips med forklarende etiketter. Glide fingeren langs disse strimler udløser en af ​​UIPicker metoder , der forårsager uanset handling udvikleren beskrevet. Nogle kontrolelementer (såsom timeren ) er billeder af hjul med tal og slides bruges til at dreje hjulene til de ønskede positioner. UI metoden ikke blot registrerer retningen af ​​dias , men også registrerer hastigheden af ​​diaset, så du kan rotere det virtuelle hjulet langsomt eller hurtigt.
    Upload App

    at udvikle en iPhone app, kopiere et af programmets rammer ind i en ny mappe. Så se på alle de objekter, du vil bruge . Skift metoder ( og andre parametre ) for relative objekter. For eksempel, vil du blive beskriver alle de brugerinteraktioner (fingre rører skærmen) i UIPicker objektet, og du vil blive beskrive hvad de skal gøre for hver rørende "begivenhed " i metoder til UIPicker . På andre objekter brugeren beskriver, hvordan skærme vises, og hvad de ser ud. Når alle ændringer er foretaget alle de objekter , der er den færdige app testet og derefter sendt til Apple Store .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Adobe Flex 3 Organizing Application 
    ·Sådan Skjul Standard websider på Trac 
    ·Sådan Lær Visual Studio 
    ·Sådan Bestem et Software Development Budget 
    ·Sådan Test Scripting Tools 
    ·Life Cycle af Microsofts produkter 
    ·Sådan installeres Visual Basic Express Offline 
    ·Vigtigheden af ​​Software Testing 
    ·Den Fordele til Windows Vista 
    ·Sådan Set Up Android SDK på en MacBook 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Revert Colors Tilbage til Black & White i Photos…
    ·Sådan bruges Microsoft Project 
    ·Sådan Konverter Cell Phone Video til WMV 
    ·Sådan Konverter en Doc til PDF Freeware 
    ·Sådan Split en tabel i MS Word 2007 
    ·Hvordan man kan bremse en Media Player 
    ·Sådan Put en sang på Microsoft Powerpoint 
    ·Sådan Gem og rotere visningen i en PDF-fil 
    ·Windows Movie Maker importerer ikke hele klippet 
    ·Sådan Indsæt et billede Dialog i Excel 2007 VBA 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com