| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Netværk  
  • Ethernet
  • FTP & Telnet
  • IP-adresse
  • Internet Netværk
  • lokale netværk
  • modemer
  • Network Security
  • Andet Computer Networking
  • Routere
  • virtuelle netværk
  • Voice Over IP
  • Trådløst netværk
  • trådløse Routere
  •  
    Computer Viden >> Netværk >> Andet Computer Networking >> Content
    Sådan oprettes Direct3D Rendering Device
    Direct3D er en komponent i Microsoft DirectX rammer. Det giver en konsistent brugerflade til at få adgang 3D-hardware -og software- enheder, og styres ved hjælp af et programmeringssprog, der har direkte eller wrapper -baseret support til det. Programmering i 3D-miljøer kræver oprettelse af et rør til Direct3D rendering enhed tidligt i programkode , så oplysningerne kan skrives ind i systemet for ændringer og display. Kendt som IDirect3DDevice9 , denne grænseflade er Extensible og stammer fra Component Object Model IUnknown interface. Det giver dig mulighed for at tegne primitiver gennem kode , load ressourcer og komplekse objekter , ændre ansøgning variabler , juster gamma-og farvepalet indstillinger og anvende shaders til dine teksturer . Instruktioner
    1

    Opret en struct i din kode , der definerer alle parametre , som Direct3D enheden vil blive formaterede. DirectX API definerer en struct kaldet D3DPRESENT_PARAMETERS der indeholder alle relevante områder. Kontakt din SDK hjælpefilen for D3DPRPESENT_PARAMETERS og IDirect3DDevice9 konstruktør. Hjælp-filen er en . Chm dokument placeret i SDK install mappen.
    2

    Opret en pointer til IDirect3DDevice9 grænseflade, der ikke er initialiseret. Du skal bruge denne pointer til at henvise til singleton IDirect3DDevice9 struktur i hukommelsen. Opret en null pointer med denne kode: IDirect3DDevice9 * p_Device = NULL ;
    3

    Bestem de parametre , som du ønsker at formatere Direct3D Enhed. . Du bliver nødt til at konsultere SDK reference for en komplet liste over parametre til din version af DirectX , men krævede parametre er adapteren type, acceleration tilstand et håndtag til programmets vindue i Windows , en vertex processing mode , den D3DPRESENT_PARAMETERS struktur og markøren til enheden blev oprettet i Trin 2. .
    4

    Pass alle parametre via din Direct3D interface. En HRESULT vil blive returneret , der angiver, om operationen var en succes eller en fiasko. For eksempel: .

    HRESULT = p_d3di -> CreateDevice ( D3DADAPTER_DEFAULT , D3DDEVTYPE_HAL , appWnd , D3DCREATE_HARDWARE_VERTEXPROCESSING , og p_PresentParams , & p_Device )
    5

    Udfør en check på HRESULT af handlingen ved brug af flow kontrol operatører. Fortsæt kun hvis du har en Direct3D anordning til at skrive til for at forhindre, at programmet går ned . For eksempel : Hej

    if ( FAILED ( HRESULT )) { //deallocate alle ressourcer , display fejl besked boks , opsige program }

    .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan at åbne port 1433 Windows Firewall 
    ·En FORCEnet Compliance Tjekliste 
    ·Sådan bruges en Wireless Presenter 
    ·Hvad er en Asus Direkte Link 
    ·Sådan Etablere Online Fjernadgang til PC 
    ·Hvad er betydningen af ​​IKT i fiskeriet 
    ·Sådan Set Up Wake On LAN 
    ·Sådan fjernes en computer fra en arbejdsgruppe 
    ·Hvordan logger jeg ind på en Proxy Server 
    ·Hvordan man laver en CAT6 UTP Cable 
      Anbefalede Artikler
    ·Fælles udnyttelse af UDP 
    ·Sådan Detect en Ethernet controller 
    ·Sådan Udskift en Router Antenne 
    ·Hvad er Network Intrusion Detection System 
    ·Sådan Set Up en Wireless Broadband Network Gennem en U…
    ·Sådan tilføjes en trådløs router til et netværk 
    ·Sådan Check My Symantec Norton AntiVirus Renewal 
    ·Hvad er en SMB Session 
    ·Hvordan til Bend Fiber Optic Cables 
    ·Hvad er forskellen mellem 802.11b og 802.11g trådløse…
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com