| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> C /C + + Programming >> Content
    Brug af en Misligholdelse Constructor C
    Objekt-orienteret programmering repræsenterer en kodning paradigme betød at organisere kode og lette udviklingen af komplicerede projekter. Centralt for dette paradigme er " klasse ". For klassen til rent faktisk at udføre sin funktion , at begrebet " konstruktør " kommer i. Ved hjælp af konstruktøren kan compileren håndtere oprettelsen af objekter for programmøren . Selv hvis programmøren definerer ikke en konstruktør , vil compileren bruge en standard , således at programmøren ikke behøver at beskæftige sig med lav-niveau , komplicerede programmering detaljer såsom hukommelse tildeling. Klasser og objekter

    objektorienteret programmering , den centrale konstruktion er " klasse ". Klassen fungerer som en blåstempling , hvorfra " objekter ", eller abstrakte datatyper , er skabt . Gennem en klasse, bestemmer programmøren hvilke typer data objektet vil indeholde , hvilke metoder den har, hvordan det er skabt , og hvordan det er ødelagt . A " bold "-klassen kan indeholde en decimal værdi, der repræsenterer en radius og et "område "-metoden til beregning af areal fra denne radius . I det væsentlige bestemmer klassen, hvad objekter er , og hvad de gør.
    Constructors

    En væsentlig del af enhver klasse er konstruktør. Constructors spiller en vigtig rolle i klasser, fordi klasserne selv repræsenterer en ny datatype , skabt af brugeren. I modsætning til den " destructor ", som bestemmer, hvad der sker med en instantieres objekt, når slettet, konstruktøren bestemmer, hvad der sker med et objekt, når instantieres . Constructors kun gældende, når et objekt er instantieret , hvilket betyder, at programmøren bruger " nye " søgeord og giver eventuelle konstruktørargumenter i tilfælde af brugerdefinerede konstruktører .
    Standard vs Custom Constructors < br >

    Constructors kommer i to varianter : skik og standard. Den standard-constructor repræsenterer den implicitte metode, som compileren til at oprette et objekt i hukommelsen. Hvis programmøren definerer ingen særlige konstruktører eller ikke omdefinere standard compiler bruger standard-constructor . Tilpassede konstruktører er dem, hvor programmøren definerer særlige tiltag compileren bør tage, når instantiere et objekt , såsom at give interne klasse medlemmer standarddataværdierne eller befolker en intern datastruktur.
    Nødvendigheden af ​​Standard Constructors < br >

    I det væsentlige, klasser repræsenterer nye datatyper . En computer har ingen måde at gemme disse datatyper " indbygget " i hukommelsen , så standard-constructor allokerer nok hukommelse på en per- objekt basis afhængigt af de data og metoder, en klasse indeholder. Denne underliggende aktivitet giver programmøren at opgive nogle low-level ansvar, når designe klasser. Det betyder, at hun kan enten lade standardindstillingen , som det er , vel vidende at compileren vil håndtere klasse konstruktion, når instantiere objekter eller hun kan ændre standardindstillingen til at udføre nogle ekstra opgaver vide det vil stadig håndtere lavt niveau allokering af hukommelse .
    < br >

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvordan man laver et klikbart Button i C 
    ·Sådan Tilkald Destructor i C + + 
    ·Forskellene i malloc og calloc 
    ·Sådan tilføjes en Toggle Skift til en Silverlight App…
    ·Sådan får du adgang videopodcasts Med iPhone SDK 
    ·Sådan Initialiser 2D Array i to opgørelser 
    ·Sådan alfabetisere et array i C + + 
    ·Sådan bruges Quick Sort Funktion i C + + i Array af he…
    ·Sådan gør du: GTK Color Selection 
    ·Sådan Debug Memory utætheder i GDB 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Manuelt installere en Ruby perle 
    ·Sådan Konverter en bit i en Byte 
    ·Sådan Evaluer Boolean multiplikation i C + + 
    ·Sådan Serialisere en String i Java 
    ·Oracle Business Intelligence Tools 
    ·Sådan Update A DataRow i C # 
    ·MySQL Syntaks Issues 
    ·Hvordan man opbygger en mobilapplikation , der bruger e…
    ·Sådan Læs et register i Scala 
    ·Unit Testing i Visual Studio Team System 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com