| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Computer Programmeringssprog >> Content
    Forskellen mellem en passiv Object & en aktiv objekt i UML
    Den " Unified Modeling Language ", eller UML , er et sprog designet til at vise, hvordan software er organiseret , ingeniører kan bruge UML til diagram informationsstrømmen i et program , der giver mulighed dem til bedre at forstå hvordan det kan forenkles eller ændres. Ved modellering informationsstrømmen , UML skelner mellem " aktive objekter ", der kan indlede denne flow, og "passive objekter" , der ikke kan. Objekter og Klasser

    Når det kommer til såkaldt "objekt -orienterede" programmering , datalogi skelner mellem et "objekt " og en "class ". En klasse er en generaliseret beskrivelse af et sæt af ting --- såsom variabler eller metoder --- mens en " objekt" er en " forekomst" af denne klasse , med sin egen unikke egenskaber. Tænk på klasser som et blueprint eller en skabelon , i den fysiske verden, " skriveredskab " kan betragtes som en klasse, med " pen " eller "orange farveblyant " eksempler på "objekter" i den pågældende klasse typen
    < br . >
    objekter i UML

    UML bevarer en lignende skelnen mellem klasser og objekter , og de ​​er repræsenteret på samme måde , UML klasser indeholde brede beskrivelser , og UML- objekter indeholder særlige værdier , som repræsenterer forekomster af disse beskrivelser . Formelt set er derfor en "aktiv objekt" i UML enhver forekomst af en "aktiv klasse ", og ligeledes en "passiv objekt" er et eksempel på en "passiv class" --- i en teoretisk forstand, kan du overveje disse vilkår til at være væsentligt udskiftelige.
    Active Objects

    UML , aktive klasser , og dermed aktive objekter , der findes i deres egen tråd af operationer og har deres egen adresse rum. Hvis udførelse eller kode aktivitet er tænkt på i form af flow, kan aktive objekter starte eller kontrollere , at flow. Aktive objekter , med andre ord, er sekventielle og gøre noget : modificere variabler , ændre program adfærd, og så videre. I UML aktive klasser og objekter udmærker sig ved at have en tykkere kant end passive objekter.
    Passive Objects

    Passive objekter i UML generelt ikke har evnen til at ændre eller starte strømmen af ​​udførelsen , fordi de skal vente på et andet objekt at kalde dem . I stedet er passive objekter generelt bruges til at lagre information, og i mange tilfælde kan denne information blive delt mellem flere andre objekter. Dette kan tillade passive objekter , der skal tilgås samtidigt , ikke sekventielt . For at sikre , at de data , der er indeholdt inde har en høj integritet , UML giver mulighed for passive objekter til at insistere på, at de tilgås sekventielt , hvis to tråde forsøge at ringe til samme sekventielle passive objekt, kan dette objekt forsinke den anden tråd , indtil den første er færdig med det.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan ændres en harmonika Spry Code 
    ·Sådan kompilere med COBOL 
    ·Hello World Tutorial 
    ·Hvordan man bruger data på en Flowchart 
    ·Sådan klartekst i Python 
    ·Hvad er forskellen mellem en forsamling Sprog og en Mas…
    ·Sådan oprettes en Drop -down listen i VBScript 
    ·Sådan oprettes Tidsstempler i Batch-filer 
    ·Hvordan ændrer jeg Alpha Numerisk til heltal i COBOL 
    ·Hjælp til hvordan man skriver pseudokode 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan oprettes Arrays fra en CSV Med Python 
    ·Sådan oprettes hemmelige nøgler i PHP 
    ·History of ASCII Tegnkoder 
    ·Sådan bruges PrintStream i Java 
    ·Sådan tilføjes rækker til en Datagrid 
    ·Sådan Switch en Rails database til SQLite3Comment 
    ·Sådan oprettes eksekverbare filer i Java 
    ·Funktion C Boolean 
    ·Sådan konstateres Rails mode 
    ·Fakta om Video Game Programming 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com