Vedvarende blæk refererer til markup kode, der bruges til at fange pen input på multimodel -systemer. Et multimodel system er et system , hvor brugeren har flere måder at kommunikere med computeren , såsom gennem tale , skrift , og audiovisuelle input. Indfangning signaturer på en underskrift pad er et eksempel på, når denne kode er nødvendig . Input Overvejelser
Du skal programmere din blæk markup for at tillade fangst af en bred vifte af pen -type input herunder størrelsen af en underskrift , mængden af pres, der anvendes til at skrive en signatur , og vinklen af input pen på den enhed, der modtager signaturen . For en alsidig vedvarende blæk markup programmet, vil du har brug for din kode for at medtage oplysninger om enheden for input på flere enheder , såsom forskellige mærker og modeller af signaturområder og underskrift penne.
Interaktion med eksterne processer < br >
Herunder tidsstempler , vil blækket markup data giver dig mulighed for at integrere de data med andre tidsstemplede data såsom kommentarer eller forklaringer på, hvorfor input signatur er påkrævet. Start af softwarepakker , såsom en ordreindtastning pakke , ville have tidsstemplede data vedrørende et køb , som du kan integrere med den optagne signatur.
Output fra Vedvarende Ink Markup Code < br >
dit output kodning bliver nødt til at medtage simultan udgang visning af bevægelserne af pennen om undertegnelse pad. Det vil også nødt til at gemme den færdige fanget signatur til udskrivning senere, hvis brugeren kræver en kopi.