SSL står for Secure Socket Layer og er den accepterede standard for internet sikkerhed protokoller. Det skaber en virtuel sokkel i et program, så det kender kun at acceptere meddelelser , der er målrettet denne port. SSL socket er ikke en egentlig hukommelse eller IP-adresse , men i stedet et dynamikområde på virtuelle adresser. SSL-certifikatet indeholder en logaritme , der giver mulighed for at afsender og modtager for at opdage , hvad der er den rette virtuelle socket -adresse på et givent tidspunkt . Begge sider udføre deres egen uafhængige beregninger , og hvis de ikke passer , så afvises datapakken . Instruktioner
1
Kompiler dit program uden SSL kode først. Kør kompileret program i et netværk miljø, helst et internt intranet , så de ikke udsættes for virus. Denne tør køre er at sikre de kommunikationsprotokoller arbejde uden SSL kode. Hvis du ikke udføre denne test , er det svært at sige, om nogen fejl , der dukker op er fra SSL -koden eller programmets kode.
2
Vælg hvilken metode du skal bruge , SSL version 2 eller 3 eller TLS Version 1 . Dette vil afhænge af , hvad dit netværk vil støtte , hvis i tvivl, så spørg din netværksadministrator. Hvis du designer det kan bruges på internettet, bruge SSL Version 3, da det er den mest almindeligt accepteret protokol.
3
Run en SSL kompilere program som OpenSSL til at skabe en SSL-certifikat. Sørg for at indtaste dine respektive variable navne og dataopkald , at dit program bruger og bliver nødt til at sende over en netværksforbindelse.
4
Vælg et TCP /IP socket for programmet til at bruge , og sørg for eksekverbare, og SSL certifikat begge har dette nummer. Kompilere programmet med SSL certifikat filnavnet refereres i koden, så den ved, hvad man skal kigge efter , når du kører en SSL check.
5.
køre programmet i et isoleret intranet først kontrollere, at det kører korrekt. Hvis det fungerer, gøre en anden testkørsel på internettet.