| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Java programmering >> Content
    Hvordan man skriver Java-programmer for en spilleautomaten
    Java programmering blev udgivet i 1995 af Sun Microsystems og er relateret til C og C + + programmeringssprog. Java kan køre på enhver maskine, der kan bære Java Virtual Machine, som fortolker Java bytecode . En af de simplere programmer til at køre som en øvelse i Java er den spillemaskine. Dette program simulerer processen med at køre et virkeligt automat ved at generere tre tilfældige tal hver gang brugeren afspiller , bestemmelse af, om to eller tre af numrene match , og lade brugeren kender resultatet . Ting du skal
    Java Virtual Machine
    Vis Flere Instruktioner
    1

    Import forsyningssektoren pakke af java og erklære din klasse og "main "-metoden. I dette tilfælde kan du erklære disse at være offentligt

    import java.util * ; . . Public class Spillecenter { public static void main ( String [] args ) {

    Formatér en scanner og en tilfældige tal generator. Vær sikker på at erklære heltal , du vil bruge , før du starter din ' , mens ' loop

    Scanner scanninger = new Scanner ( System.in ) Random number = new Random (); .

    Int beslutning, firstnum , secondnum , thirdnum ,
    2

    Inden for den første ", mens " loop , fastsætte heltal , du erklærede bruge tilfældige tal generator

    while ( beslutning == 1 & . & beslutning = -1 ) { firstnum = number.nextInt (10); ! secondnum = number.nextInt (10); thirdnum = number.nextInt (10);

    Spørg brugeren, om han ønsker at spille slots , der giver ham instruktioner om, hvordan at indikere et ja -eller- intet svar. Tildel brugerens svar på et variabelnavn og bruge denne som den tilstand, begge dine " mens" sløjfer.

    Print (" Ønsker du at begynde at spille spilleautomat ? (Indtast 1 for Ja og -1 for ingen ) : "); beslutning = scans.nextInt ();
    3

    Opret særtilfælde for hver mulighed for at matche (eller mismatching ) numre , og udskrive den tilsvarende reaktion i en anden ', mens ' løkke , der ligger inden for den første . Fortsæt med at bruge den betingelse, at brugeren ønsker at fortsætte med at spille for denne indre ', mens ' loop . Brug et "hvis" erklæring at fastslå , om alle de numre match, og bruge en " ellers hvis 'erklæring , hvis to af numrene matche. Brug en » ellers 'erklæring , hvis ingen af ​​de tal passer . For eksempel, hvis den første og tredje tal match print " To af dine numre matcher ! "

    Mens (afgørelse == 1 && beslutning! = -1 ) { System.out.println ( "

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan oprettes en todimensional Java String Array for …
    ·Sådan oprettes en Java regneark datastruktur 
    ·Sådan oprettes JAS Med Afhængigheder 
    ·Java Spring Vs . Struts 
    ·Hvordan opretter jeg en JTable med flere kolonneoverskr…
    ·Sådan oprettes en Java Heap Dump 
    ·Hvordan man laver en Keystore 
    ·Hvordan man skriver en besøgstæller i JSP 
    ·Sådan Tillad Java til at skrive filer i Windows 
    ·Sådan Konverter Java Class til Code 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Slet Cached EAR fil fra CCCRs 
    ·String Operations i Python 
    ·Sådan ændres en MySQL Felttype i PHP 
    ·Hvordan man laver en nedtælling i ActionScript 
    ·Sådan Execute en ekstern PHP File 
    ·Hvordan skal tjekkes Windows netværksdrev Tilladelser …
    ·Sådan dokument software Krav 
    ·Fælles /populære anvendelser af Java Applets 
    ·Sådan læses en Line of tabulatorsepareret tekst i VBA…
    ·Hvordan laver det første tegn i en streng i Caps i Jav…
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com