En Java -applet er designet til at udføre en grundlæggende opgave inden en webbrowser miljø. Java-applets er skrevet i programmeringssproget Java . Du kan konfigurere en applet til at vise geometriske mønstre og figurer samt fotos og grafik. Tegning af en kugle i Java-sproget kan ske gennem arbejdet med " Graphics "-klassen . Med en enkel kode, kan du tegne en kugle i Java. Ting du skal
Integrated Development Environment (IDE) for Java
Vis Flere Instruktioner
1
lancere "IDE " værktøjslinjen , og klik på " File" og derefter "Ny " for at oprette et nyt Java -projekt
2
Klik på " Java Application ", når du bliver bedt om
3
Name projektet og . . vælge indstillingen skabe en main klasse for den kugle, derefter navngive vigtigste klasse når du bliver bedt
4
Placer følgende kode i vinduet for at oprette en kugle : .
/////////////////////////////pakke ShapeApplet ,
import java.applet * , . import java.awt * ; . offentlig klasse Main udvider Applet { public void init ( ) { } public void paint ( Graphics g ) { g.fillOval ( 10 , 10 , 200 , 200 ) ;} } /////////////////////////////
5
Klik på " Kør " og derefter " Kør program " for at starte din sfære .
< br >