| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Java programmering >> Content
    Sådan Tag et skærmbillede Brug Java
    Java er et kraftfuldt programmeringssprog, der lader dig oprette programmer og applikationer , der kan udføre næsten enhver opgave. Det er ikke altid klart, hvordan man får det til at gøre visse ting. For eksempel indebærer at tage et screenshot med et Java -program trin, der ikke er indlysende for den gennemsnitlige Java-udvikler . Ved at bruge et par smarte klasser, der kan få oplysninger om skærmen , nemlig Robot og Toolkit kan du gøre det temmelig enkelt. Ting du skal
    Text editor
    JAVA fil
    Vis Flere Instruktioner
    1

    Åbn JAVA fil, hvor du har til hensigt at tage screenshot ved hjælp af din foretrukne tekst . editor
    2

    Erklær en buffer billede objekt på et passende sted inde i en af ​​programmets metoder med koden " BufferedImage buffImg , " (uden anførselstegn). Du kan navngive objektet noget udover " buffImg ", hvis du ønsker det. Den vil indeholde screenshot i sidste ende.
    3

    Type " try { } catch ( AWTException e ) { } " (uden anførselstegn) på den næste linje . Try erklæring vil indeholde den kode, der tager screenshot , så du bør adskille de første to beslag med et par linjer
    4

    Type " Robot rob = new Robot (); " . (Uden citatet . mærker) i de kantede parenteser i try erklæring
    5

    type ". rektangel screensize = new Rectangle ( Toolkit.getDefaultToolkit () getScreenSize ()); " (uden anførselstegn) på en linje efter der stadig inde i try sætningens parentes. Det anmoder computer for dimensionerne af skærmen og gemmer resultatet i det rektangel kaldet skærmstørrelse
    6

    Type " buffImg = rob.createScreenCapture ( skærmstørrelse ) ." ( Uden anførselstegn ) i næste linje . Det er det vigtigste skridt. Robot objekt tager et skærmbillede med dimensioner givet ved skærmstørrelse (i dette tilfælde , hele skærmen ), og gemmer resultatet i buffImg objekt. Hvis noget går galt , er fejlen fanget af try /catch redegørelse og koden slutter med buffImg stadig indstillet til null .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan tjekker du, om strengvariabel Indholdet er numer…
    ·Sådan oprettes en AVD Path i Android 
    ·Sådan Konverter en applet 
    ·Introduktion til Enterprise JavaBeans 
    ·Sådan Upload Large Java -filer til en hjemmeside 
    ·Sådan kører Applets i NetBeans 
    ·Sådan oprettes en Windows Service Fra Java 
    ·Sådan installeres Java XP 
    ·Sådan installeres en JAR fil i Eclipse 
    ·Sådan Konverter String til dato format i Java 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan bruges Net API Med VB6 
    ·Sådan Læs Matlab 
    ·Hvordan jeg læse indholdet af en Remote webside ved hj…
    ·Sådan Set Moduler på CTS 
    ·Sådan oprettes en dato i C # 
    ·Struktur i VB.NET 
    ·Sådan justeres Java Hashtable Kapacitet 
    ·Hvordan man laver en formular Ophold på Top i Visual B…
    ·Hvad er en Web Object 
    ·Sådan Suppleant Addition og subtraktion i Java 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com