En af de almindelige måder , at JavaScript kan bruges inde Flash 8 er via kommandoen " FSCommand " . Der er dog mange andre værktøjer, der er blevet udviklet , som tillader Flash og JavaScript-udviklere til at bruge begge sprog på samme platform . En af disse er den Flash /JavaScript Integration Kit , der håndterer kommunikationen mellem de 2 teknologier. Disse teknologier gør det lettere at gennemføre integrationen af de 2 sprog i en mere kraftfuld og stabil måde . Brugen af det, der kaldes det eksterne interface giver udviklere mulighed for at integrere , implementere og tilbyde støtte til Flash og JavaScript giver samtidig mulighed for synkron kommunikation . Instruktioner
Brug " FSCommand "
1
Fire din Flash 8 ansøgning og oprette et nyt dokument .
2
Opret en knap symbol inde i flash siden. < br >
3
Konverter knapsymbol til en knap ved at trykke på F8 og vælge "knappen ".
4
Klik på knappen symbol, og tryk på F9 for at opdrage den " Actions " panel . Det er her den kode, der aktiverer knappen placeret
5
Kopier og indsæt koden nedenfor ind i panelet Handlinger : .
On (release ) { FSCommand ( "Levende " , "Vi er levende og fyldt "); }
kommandoen ovenfor tillader flash at kommunikere med forældrene HTML-dokumentet , at det kører fra ved at kalde en JavaScript-funktion , der lader det i dette tilfælde , vise en besked boks med beskeden "Vi er levende og fyldt "
6
sted den følgende linjer kode inde i moderselskabet HTML-side , hvorfra ovenstående flash ansøgning vil køre : .
< SCRIPT LANGUAGE = " JavaScript" > < - function Live_DoFSCommand (kommando , args ) { if ( kommando == "Levende " ) { alert ( args );} }!
7
Test film ved at vælge "file" "Udgiv Preview" " HTML" . Vær sikker på at tilføje JavaScript-kode , når du udgiver at tillade flash til at kommunikere med HTML-side.
Ekstern Grænseflade
8
Opret en funktion i din HTML-side ved hjælp af format nedenfor : Hej
ovenstående funktion returnerer URL for den ønskede side .
9
Fire din Flash 8 ansøgning og oprette en ny side .
10
Opret en knap symbol, og tryk på F9 for at konvertere til en knap .
11
knappen Vælg og navngive det korrekt.
12
Vælg knapinstansen på scenen , og tryk på F9 for at opdrage den " Actions " panel .
< br > 13
Kopier og indsæt koden nedenfor ind i " Actions " panel : Hej
Import.flash.external.ExternalInterface ,
Function displayWebsite (): Void { locationDisplay.text = ExternalInterface.call ( "live" );} locationButton.addEventListener ( "klik" , mx.utils.Delegate.create ( dette displayWebsite )),