Hvis du bruger Direct3D , et program i Microsofts DirectX application programming interfaces eller API'er , for at skabe videospil , kan du konvertere dine billeder i stereocopic tri vert billeder. Ved at konvertere dit spil i stereo , giver du det et 3 -D effekt. Den mindste systemkrav til at konvertere dit spil i stereo ved hjælp Direct3D er Windows 8 Consumer Eksempel i april 2012. Ting du skal
Direct3D
Vis Flere Instruktioner
Windows 8 Consumer Eksempel
1
Download C + + prøve at konvertere Direct3D til stereoskopisk 3D fra Microsofts websted til computeren og unzip det .
2
Åbn Direct3D .
3
Klik på " File" -menuen. Under " Open ", vælge " Projekt /Solution. "
4
Åbn den mappe, hvor den udpakkede prøve du hentede er placeret.
5.
Åbn bibliotek. Klik på SLN fil i mappen .
6
Klik på " Build ". Klik derefter på " Build Solution " for at begynde at opbygge prøven, så det konverterer billeder i stereoskopisk 3-D billeder. < br >
7
Opret en ny enhed i prøven. Sørg for, at funktionen er indstillet på alle de minimumskrav til stereo 3-D support - level 10,0 - . Eller vil det ikke fungere
8
Make 3-D swap kæder , så dit indhold kan ses af både venstre og højre øje .
9
indstille enhver projektion matricer i stereo til at gengive stereo indholdet.
10
Indstil rendering staten og pipeline for venstre og højre target - synspunkter.
11
Sæt 2-D indhold, så det er rendering på 3-D swap kæden.
12
Klik på " Debug " og derefter "Start Debugging " for at begynde at køre prøven med en 3 -D stereo effekt på dit indhold
.