| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Visual Basics Programmering >> Content
    Sådan bruges Unreal Engine 3
    Unreal Engine 3 er et program, der bruges til at designe videospil. Disse spil er designet til at køre på systemer eller personlige computere , der er udstyret med DirectX 10, såsom Xbox 360 og PlayStation 3. . Programmet giver spildesignere , der ikke ved ret meget om computer programmering til nemt at oprette spil verdener. Du kan oprette et spil niveau i et par enkle trin. Instruktioner
    1

    Åbn Unreal Engine 3 redaktør fra programmet menuen på din computer. Opret en ny fil ved at vælge " File" og derefter " Ny". Vælg dine foretrukne geometri stil - Additive er passende for de fleste spil niveauer
    2

    Vælg bygherre børste - . Den røde kube i midten af ​​perspektiv skærm - og klik derefter på " CSG : Tilføj "knappen på højre side af skærmen for at tilføje bygherre pensel terningen til det niveau . Formen og størrelsen af denne børste bestemme form og størrelse af det emne, du vil oprette.
    3

    For at gøre din terning i en anden form , skal du klikke på " Geometry Mode" knappen i toppen venstre på skærmen . Klik på " Edge "-knappen , og vælg derefter terningen. Klik på en af ​​kanterne , og flytte det at gøre en anden form. Klik på " Rebuild geometri " knappen øverst på skærmen for at opdatere figuren.
    4

    For at skabe et rum , skal den oprindelige terning være stor nok til den karakter, som er 88 enheder høj, at komme ind. Resize gitteret til 32 enheder ved hjælp af kontrolpanelet i nederste højre side af skærmen. Brug måle værktøjet i 2D-visning og flyt værftets børste kanter , indtil det er stort nok . Klik på " CSG : Add " for at tilføje terningen. Resize bygherre pensel , så det er bare mindre end terning og klik på " CSG : . Træk " Dette skaber en hul kasse .
    5

    For at tilføje belysning til rummet , skal du klikke på " Camera Mode" -knappen. Højreklik på jorden, hvor du vil placere lyset og vælge "Tilføj Actor " og derefter " Tilføj Light ( Point) . " Flyt lys op fra gulvet og ændre størrelse på det ved hjælp af skalaen værktøj.
    6

    For at tilføje en spiller startpunkt , skal du højreklikke på gulvet og vælge "Tilføj Actor " og derefter " Tilføj PlayerStart . " Hvis du vil køre det niveau , klik på " Play i Editor ", placeret i øverste højre hjørne af skærmen .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan adskille en streng i VBA 
    ·Sådan gør du: Læs Billede Header i VB.Net 
    ·Sådan Konverter tabelværdier til XLS format i VB.NET 
    ·Sådan Konverter et brev i en række i Visual Basic ( V…
    ·Mid Funktion i VB.NET 
    ·Sådan oprettes en ny VB PictureBox 
    ·Hvordan at skjule en kolonne på en Access VBA Dataark 
    ·Hvordan at tilføje Leaf Node til Treeview i Vb.Net Bru…
    ·CByte Function 
    ·Sådan Konverter QBasic til Visual Basic 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Start en Java-applet Med Udklipsholder Adgang 
    ·Tutorial for XML til Perl 
    ·Sådan tilføjes JAR til en Android Project 
    ·Sådan lysne et billede i Python 
    ·Sådan Indsæt nye tabeller Into MySQL ved hjælp af PH…
    ·VB6 Binary Compatibility 
    ·Sådan Invert Brøker i Visual Basic 
    ·Sådan Gør din egen tekst Adventure Game 
    ·Sådan oprettes en fejlbehandler for en VB Program 
    ·Sådan Rul til bunden af ​​en liste i Java 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com