( " Models \\ \\ p1_wedge.fbx ");
aspectRatio = graphics.GraphicsDevice.Viewport.AspectRatio ,
Dette bruger den gratis prøve -model " . p1_wedge.fbx " leveret af Microsoft
7
Indsæt følgende kode fra Microsoft indenfor " Draw "-funktionen : Hej
graphics.GraphicsDevice.Clear ( Color.CornflowerBlue ) < br >
//kopier enhver forælder forvandler
Matrix [ ] transformationer = new Matrix [ myModel.Bones.Count ] .
myModel.CopyAbsoluteBoneTransformsTo ( transformationer )
< p> //Tegn modellen. En model kan have flere masker , så løkke.
Foreach ( ModelMesh maske i myModel.Meshes )
{
//Det er her maskeretning er indstillet, da godt
//så vores kamera og projektion
foreach ( BasicEffect effekt i mesh.Effects )
{
effect.EnableDefaultLighting (); . < br >
effect.World = transformationer [ mesh.ParentBone.Index ] *
Matrix.CreateRotationY ( modelRotation )
* Matrix.CreateTranslation ( modelPosition ) ;
effect.View = Matrix.CreateLookAt ( cameraPosition , salg
Vector3.Zero , Vector3.Up ),
effect.Projection = Matrix.CreatePerspectiveFieldOfView (
MathHelper.ToRadians ( 45,0 f ) aspectRatio , Amerikas
1.0F , 10000.0f ),
}
//Tegn masken , ved hjælp af effekter ovenfor anførte
mesh. . Draw ();
}
base.Draw ( gameTime )
8
Indsæt følgende kode fra Microsoft i Update -funktionen : Hej < p> //Giver spillet til at forlade
if ( GamePad.GetState ( PlayerIndex.One ) . Buttons.Back ==
ButtonState.Pressed )
this.Exit ();
modelRotation + = ( float) gameTime.ElapsedGameTime.TotalMilliseconds *
MathHelper.ToRadians ( 0.1f ),
base.Update ( gameTime ) < br >