3D silhuetter er en teknik, der anvendes i logo design og gøre præsentationer. Mens Illustrators 3D-værktøjer ikke er så robust som en dedikeret 3D rendering pakke såsom Lightwave , er de mere end tilstrækkelige til simple ting , og konvertering en 2D figur ind i en 3D- silhuet er lige om kompleksiteten niveau, de var designet til . Instruktioner
1
Start Illustrator og skabe silhuet form du ønsker at gøre med tegneværktøjer .
2
Vælg den form, du oprettede .
< br > 3
Klik på " effekter" menupunktet , og vælg " 3D" fra " Illustrator Effects " del af det. Vælg " Extrude & Bevel " fra undermenuen. Dette vil bringe op 3D Extrude og Bezel indstillinger panel.
4
Klik på " Preview" afkrydsningsfeltet på panelet, og klik på " Flere indstillinger "-knappen.
5
Begynd justere skyderne for Extrude dybde , standard er 50 point . Du kan også justere positionen af objektet med de tre rotation bokse for at justere perspektiv og lege med overfladen rendering. På dette tidspunkt er den bedste måde at få det resultat, du ønsker at eksperimentere.