| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Sådan importeres masker Into FPS Creator
    FPS Creator er et spil design studie, der giver brugerne mulighed for at skabe deres egne FPS -stil spil. Mens det kommer med en række standard masker for skabninger, våben og objekter , er det også understøtter brugen af ​​brugerdefinerede masker oprettet i 3D-redigering programmer. Instruktioner
    1

    Åbn Windows Stifinder og gå til Entity Bank mappe. Som standard er denne mappe placeret på C :/Program Files /The Game Creators /FPS Creator /Files /EntityBank .
    2

    Opret en ny mappe i Entity Bank. Giv mappen et navn, du kan huske og genkende.
    3

    Eksporter maske fra 3D- modellering software som en " . X" -fil. Gem filerne på den mappe, du lige har oprettet.
    4

    Klik på " Enheder " fanen i FPS Creator navigationsskærmen. Klik på "Tilføj ny enhed. "
    5

    Vælg den mappe, du lige har oprettet fra popup -menuen. Klik på . X -fil, du eksporterede fra din 3D-modellering software. Din nye mesh skulle nu blive vist i objektet editor vinduet.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvordan man laver en Full Screen Flash Movie 
    ·Hvordan man laver en Flash RPG Video Tutorial 
    ·Hvordan man laver en Flash Movie Transparent 
    ·Hvordan at tilføje Sound til Knapper i Flash 
    ·Hvordan man laver en Flash Procent Preloader 
    ·Hvordan man laver en Cartoon E- Card 
    ·Hvordan du skifter til Scene i Flash AS3 
    ·Hvordan kan jeg listeelementer Med Links & Scroll Bar i…
    ·Hvordan man laver en Web Banner bruge Flash CS5 
    ·Hvordan kan jeg spille en FLA 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Set Up en ny IP i Plesk 
    ·Sådan oprettes en True Type Font File 
    ·Hvordan man gør en effektiv Query i Access 
    ·Sådan installeres en Antivirus på en USB- nøgle 
    ·Hvordan man laver en Mix Tape Cover Med Photoshop 
    ·Hvordan til at line op Bullets & stykker i Microsoft Wo…
    ·MS Excel Træning 
    ·Sådan Break Up en Run -on Word i Excel 
    ·Hvad er Oracle Database Lite 
    ·Sådan Brænd et Online Video til en dvd 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com