| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    Tutorial til Flash Picture Viewer
    Picture seere , undertiden kaldet " billedgallerier " eller " porteføljer, " display fotografier og andre billeder i en præsentation -lignende format. En typisk fremgangsmåde er at arrangere flere små billeder, eller " miniaturebilleder " langs siden eller toppen af dokumentet displayet --- kendt som " scenen" i Flash. De thumbnails , når der klikkes , vise en fuld størrelse version af billedet nær centrum af scenen. I Flash er en enkel og fælles metode til at skabe denne type billedfremviser at konvertere thumbnails til Knapsymboler og derefter gøre dem klikbare med grundlæggende " begivenhed lytteren " ActionScripts . Ting du skal
    Adobe Flash CS2 eller nyere
    Adobe Photoshop, Photoshop Elements , Apple iPhoto , Windows Paint eller et andet billedredigeringsprogram
    Vis Flere Instruktioner
    Kom Pictures Ready < br >
    1

    Åbn dine billeder i et billedredigeringsprogram , som Photoshop eller iPhoto.
    2

    Create to kopier af hvert billede. Du skal bruge en fuld størrelse version og en miniature udgave . Den faktiske størrelse og dimensioner hver version vil afhænge af den påtænkte display størrelsen på din Flash billedfremviser film, og den oprindelige størrelse og form af dine billeder. For 6 x 4 tommer fotos , for eksempel, kan du foretage de billeder i fuld størrelse 400 med 300 pixels , og de miniaturer 100 med 75 pixels.
    3

    Gem dine billeder som JPEG-filer ( . jpg) . Giv hver miniature og fuld størrelse sæt tilsvarende navne. For eksempel navngive thumbnails " thumbnail1.jpg ", " thumbnail2.jpg " osv. Name matching billeder i fuld størrelse " picture1.jpg " picture2.jpg ", og så videre.
    < Br > Oprettelse af Picture Viewer i Flash
    4

    Start en ny flash FLA film .
    5.

    Indstil display -området, eller " etape", til den ønskede størrelse på dit billedfremviser . at gøre dette , klik på " Rediger " på menulinjen , og vælg " Document " for at åbne dialogboksen Dokumentegenskaber . Ændr " Bredde" og " Højde " dimension felter til den ønskede størrelse for dig filmen. En god, sikker størrelse er 766 x 700 pixels denne størrelse passer til de fleste skærme uden at tvinge brugeren til at rulle til venstre og højre for at se hele siden
    6

    Importer dine billedfiler i film som denne : . . Klik på " File " på menulinjen , vælg" Import "og derefter vælge" Importer til bibliotek "fra undermenuen. Gå til den mappe , der indeholder dig billeder . Vælg dem og klik på" Åbn ".
    7 < p> Trække en miniature fra biblioteket på scenen. Stilling den, hvor du vil have din første miniature for at vise.
    8

    Højreklik på miniaturen og vælg "Konverter til Symbol " fra pop - up menu. Dette åbner Konverter til dialogboksen Symbol. Indtast et navn i "Name " feltet , og vælg derefter " Button " radio-knappen . Klik på "OK".
    9

    Gå til Egenskaber panel ( normalt vises til højre for scenen ) og type " Button1 " i retten feltet ( første felt i panelet) .
    10

    Højreklik Frame 2 i Timeline panelet og vælg "Indsæt Keyframe " fra pop - up -menuen.
    11

    Træk billedet i fuld størrelse matcher den miniature placeret på scenen tidligere. placer det på scenen , hvor du ønsker fuld størrelse billeder at vise
    12

    Højreklik Frame 1 i Timeline panelet og vælg "Handlinger " fra pop- op-menuen Type (eller klippe og indsætte) følgende ActionScript i panelet Handlinger : . . < br >

    stop ( ),

    button1.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , onClickPlay ),

    funktion onClickPlay ( event: MouseEvent ) : void { gotoAndPlay ( "2" );}

    Dette script stopper filmen i Frame 1, og lytter efter et klik på miniaturen. Når det " hører " et klik på miniaturen , Flash spiller Frame 2, hvor du har placeret den tilsvarende fuld størrelse . < . br >
    13

    Højreklik Frame 2 i Timeline panelet og vælg "Handlinger " fra pop- up -menuen Skriv følgende script i panelet Handlinger : Hej

    stop ( ) ; < br >

    Dette script simpelthen stopper filmen i den anden ramme , hvor du har placeret din første fuld størrelse billede.
    14

    Gentag disse trin for det andet sæt billeder. Denne gang , selvom , give din knapsymbol subsystemnavnet " button2 . " Sæt din fuld størrelse billede i Frame 3 Glem ikke at placere en " stop ( ) " . . script i panelet Handlinger i Frame 3 fotos

    ActionScript at gøre den anden miniature klikbare går ind i panelet Handlinger i Frame 1 , under de scripts , du placerede der tidligere Her er scriptet : Hej

    button2.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , onClickPlay2 ) < br . >

    funktion onClickPlay2 ( event: MouseEvent ) : void { gotoAndPlay ( "3" );}

    Bemærk, at i dette script " button2 " erstatter " Button1 " i starten af scriptet " onClickPlay2 " . erstatter " onClickPlay " i de to første linjer, og "3" erstatter "2 " i parentes bag " gotoAndPlay . " Dette script lytter efter et klik på den anden miniature ( eksempelvis navnet " button2 "), og , når den hører et klik på den miniature , spiller Frame 3. .
    15

    Gentag denne proces for hvert sæt billeder. eksempelvis den tredje knap symbol giver subsystemnavnet " button3 . " Placer matchende fuld størrelse i frame 4 Opret event Listener scriptet igen ( i Frame 1 ) , at ændre den , så " button3 " erstatter " button2 " . " onClickPlay3 " erstatter " onClickPlay2 " i de første to linjer , og "3 " bag " gotoAndPlay " er erstattet med en "4 ".

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan animere i Photoshop ImageReady 
    ·Sådan ændres CATIA Udarbejdelse Standards 
    ·Hvordan man laver en Ball Bounce i After Effects 
    ·Sådan ændres attributtyper i Maya 
    ·Hvad er Adobe Select Tool 
    ·Tutorial på Adobe Flash CS4 Page Turner 
    ·Hvordan man laver en Flash rollover-billede 
    ·Sådan installeres en iClone Avatar 
    ·Sådan Lær Autodesk Maya 8 Foundation 
    ·Sådan Konverter en Bitmap til en Vector i Flash CS5 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan geninstalleres Skype Extension for Firefox 
    ·Sådan får Lime Green Med Gimp 
    ·Sådan Kombiner en PDF i InDesign 
    ·Sådan fjernes en glemt Excel Password 
    ·Hvordan man laver en Disaster Game i Roblox 
    ·Sådan Brænd en cd ved hjælp af iTunes Version 5 
    ·Sådan ændres File Path i en spilleliste i Media Playe…
    ·Sådan Konverter eller Burn FLV filer til DVD 
    ·Rulning Linjer i Illustrator 
    ·Sådan installeres en VLC Player 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com