| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> animation Software >> Content
    3ds Max modelberegninger
    Autodesks 3ds Max er en applikation, der anvendes af professionelle kunstnere og designere til at skabe virtuelle tre- dimensionelle objekter , samt animationer med disse objekter. En af 3ds Max ' styrker er dens sæt af værktøjer til crafting , eller " modellering ", 3D-objekter . Disse værktøjer kan bruges til hurtigt at oprette basale byggesten genstande som kasser . Når du mestrer dette objekt , vil du have de nødvendige færdigheder til at begynde at skabe mere komplekse . Opret en Box

    Opret en af ​​programmets enkleste 3D-figurer , boksen . Begynd med at åbne op 3ds Max og trykke på " Alt- W " efter svævende musen over " Perspektiv " viewport . Klik på " Create " menupunkt , efterfulgt af de " Standard primitiver " og "kasse" poster. Venstre-klik på museknappen , og træk på tværs af ethvert område af gitteret for at definere boksens base. Slip knappen og træk opad for at definere boksen højde.
    Move bokse

    skabe en serie af bokse med målet om at gøre en mere kompleks objekt (f.eks hus eller robot) med dem.

    Du kan nok ikke bygge din ønskede objekt uden at have mulighed for at flytte kasserne lodret. Lige nu , de er alle på samme niveau. Hvis du vil afslutte single -box skabelse mode og begynde at stable kasserne , skal du højreklikke på en kasse , og derefter trække en af ​​pilene (kaldet " akser" ) markerede "x ", " y" eller " z. " boksen vil nu bevæge sig langs aksen , du har valgt. Hvis du ønsker at stable kasserne, hæve dem ved at trække deres "z" akser .
    Rotation og Dimensionering

    Præcis modellering indebærer dimensionering og roterende genstande , også. Start med venstre klikke på en af ​​dine kasser og trykke på " E "-tasten , som aktiverer rotation mode. Træk en af ​​de farvede cirkler for at rotere objektet omkring dets "x ", " y" eller " z" -aksen. Tryk på " R" for at ændre størrelsen på objektet langs en bestemt retning.

    Må ikke bekymre dig om at huske disse tastaturkommandoer til at manipulere kasserne. De samme kommandoer er tilgængelige under menuen "Rediger" . Men huske på, at en effektiv modellering kræver en vis hastighed, hvor kun tastaturgenveje kan levere.
    Shaping individuelle bokse

    Praktisk modellering indebærer ikke arrangere klodser bokse så meget som udformningen kasserne selv. Du kan ændre en boks facon ved at flytte , skalere eller rotere sine knudepunkter , liniestykker eller ansigter .

    Indtast kassen redigeringstilstand ved at højreklikke på boksen og vælge "Konverter til redigerbare poly ". Klik derefter på på knappen med de tre røde stjerner , der vises midt ned i højre side af skærmen. Bemærk de blå punkter som har optrådt på den boks, du har valgt. Disse er kassens vertices , som du kan flytte individuelt til at forme kassen. Klik på et toppunkt og derefter trække på sit "x ", " y" eller "z" akser for at flytte det. Derefter flytte , skalere eller rotere kanter og hele ansigter kassen ved at vælge den røde kant og ansigt knapper ved siden af ​​tre -dot vertex knap.

    Uanset ressource, du bruger til at lære at model med 3ds Max , skal du sørge at supplere det med blot at fifle og udforske på egen hånd.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvordan laver Cartoon Animationer Online 
    ·Sådan oprettes Titel Animationer 
    ·Hvordan man laver en Transparent film Med Swish Max 
    ·Adobe Captivate 3 Tutorial 
    ·Maya Runtime Expression Script Crashes 
    ·Sådan oprettes Shockwave Flash 
    ·Hvordan man laver en Cartoon Talk på Flash 
    ·Sådan Set en baggrund Border i Flash 8 
    ·Sådan Photoshop en animeret GIF 
    ·Sådan Turn Paint -filer til en film 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Sync GCal Med Exchange 
    ·Sådan oprettes Word Graphics 
    ·Sådan Gør din egen banner Grafik 
    ·Sådan halvtonefotografier i Adobe Photoshop 
    ·Typer af Anti Virus Software 
    ·Sådan Stop Skype Fra Loading 
    ·Sådan Monitor Cue med hovedtelefoner i Traktor 3 
    ·Sådan slettes en linje i en PDF 
    ·Forskellige menuer i Microsoft Excel 
    ·Baseline Tracking Process i et MS Project 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com