Cylindre er en af AutoCAD s primitive faste stoffer. Ved hjælp af disse primitiver ( de andre er Box, Sphere , Cone , Wedge og Torus ), kan du opbygge et objekt. Ved at bruge AutoCAD s booleske operatorer på de faste stoffer , kan du manipulere dem til at oprette den form, du ønsker. Når du opretter en endelig objekt, kan du så se den fra alle vinkler. Du kan tilføje materialer til det, så du kan oprette , eksportere og udskrive foto-realistiske billeder. Instruktioner
1
Open AutoCAD med en tom tegning. Skift arbejdsområdet til 3D-modellering . Dette vil åbne et nyt Dashboard konfiguration indeholder de værktøjer, du har brug for 3D- arbejde.
2
Klik på Cylinder ikon. Den prompt vil bede om en placering for centrum af cylinderen base. Klik et sted i tegningen.
3
Angiv en radius for basen. Enten strække ud base eller angive en bestemt størrelse. Den prompt næste beder om en højde, så skriv i højden , du har brug for din cylinder til at være.
4
Ændre visningen , så du kan se cylinderens højde. Som standard er du i top view , så det ser ud som om du har tegnet en cirkel. Fra menuen Vis skal du vælge 3D-visninger og derefter vælge en isometrisk afbildning .
5
Type skjule, og Cylinder udseende vil ændre sig. Du kan se, at det er i virkeligheden en fast genstand . Prøv nogle andre synspunkter , så du kan se dit cylinder fra alle vinkler.