Anime er en type af animation stammer af japanske kunstnere. Stilen er let genkendelig med de store , glinsende øjne dens karakterer , og ved den forholdsvis " langsommere føler" af de animerede bevægelser. Den er udstyret med tegn med idealiserede organer og historier , der spænder en bred vifte af temaer og budskaber . Anime kan drages i mange typer medier, herunder formater produceret af digitale maling programmer såsom GIMP , et gratis ( open source) program, der først blev udgivet i 1996. GIMP har vektorgrafik og redskaber til maleri og korrigere digitale fotos. Ting du skal
GIMP billedbehandling program
Vis Flere Instruktioner
1
Find et digitaliseret foto eller tegning af en gymnast eller en anden figur med en atletisk krop type. < br >
2
Open GIMP og vælg " Filer" og derefter " Ny". Dette skaber et nyt dokument for dig at male i.
3
Kopier digitaliserede foto i det nye GIMP dokument. Vælg " Layer ", " dockes Dialoger " og derefter " Lag " for at vise Layer vinduet.
4
Klik på Layer vinduets " Nyt lag "-knappen to gange og derefter trykke på " Enter" . Den første klik på " Nyt lag "-knappen gør et nyt lag for den indsatte er billedlegitimation . Den anden gør et nyt lag for dig at trække på . Sporing på dette lag efterlader den originale foto intakt.
5.
Klik værktøjskassens værktøjet Zoom , derefter klikke og trække på en del af den indsatte er billedlegitimation for at maksimere sit image .
6
Klik værktøjskassens pensel, og vælg derefter en lille børste størrelse ( "Circle 03 " eller "Circle 05 " ) i " Tool Options" rude.
7
Trace en kontur omkring billedet del, du zoomet ind på.
8
Color den del, du skitserede ved at klikke på værktøjskassens farveprøve , derefter klikke farvepaletten s pipetteværktøjet . Klik pipettemarkøren på nogen del af billedet inde i omrids , du har tegnet. Dette vælger en farve fra det originale foto .
9
Klik på " >" knappen for at tilføje den valgte farve til dit dokument farvepalet . Derefter lukke paletten vinduet .
10
Påfør malerpenslen til helt at fylde indersiden af skitse du har tegnet . Bemærk, at malerpenslen nu anvender den farve du har valgt danne det originale foto .
11
Gentag trin 5 til 10 til at farve hver del af den karakter i fotografiet .
12 < . p> Begynd at gøre anime ansigt ved at zoome ind i figurens hoved, og derefter vælge en lille pensel og den sorte farve
13
gøre øjet kontur : Tegn , over højre øje , omridset af en oval , der er omkring en fjerdedel ansigtet højde. Foretage endnu en oval til venstre øje
14
Form iris : . Tegn en anden oval i øjet omrids, men udfylde dette ene med en mørk grå eller grøn farve. Gør ovale størrelse lidt mindre end øjet kontur
15
Gør eleven : . . Tegn en oval inde iris, størrelse det lidt mindre end iris, og fyld den med sort
< br > 16
skabe et stort højdepunkt for øjet ved at slette en oval regionen nær eleven. Gør denne region af samme størrelse som pupillen
17
Gør næsen : . Vælg en lille børste størrelse og den sorte farve . Derefter trækker en lille " L " over foto oprindelige næse , hvis karakter mod venstre . Lav en baglæns "L ", hvis karakter er højrevendt
18
Form munden : . Tegn en lille "M" i stedet for foto oprindelige mund
For mere praksis. i udarbejdelsen anime figurer , se links i Resources.