" Unreal Tournament 2004 " er en first- person shooter spil, der er nemt for uafhængige udviklere til at udvikle ændringer og udvidelser til . For eksempel, hvis du har oprettet forskellige overfladestrukturer for våben , figurer eller miljøer i et 3D-modellering program (såsom Maya , Caligari eller 3ds Max ), kan du importere disse teksturer til " Unreal Tournament 2004" til og bruge dem i et spil du spiller. Instruktioner
1
Launch " Unreal Tournament 2004 " fra menuen Start eller en genvej på skrivebordet .
2
Klik på " Options" , når spillet er åbent. < Br >
3
Klik på " Advanced ".
4
Klik på " Importer brugerdefinerede Textures . "
5
Vælg tekstur filer fra din computer, som du vil importere , og klik derefter på "OK". UT2004 accepterer alle industri-standard tekstur filtyper , så længe de er under 100MB
6
Marker felterne ud for . standard teksturer , du ønsker at erstatte med den nye teksturer , og klik derefter på "OK".
7
Genstart spillet og ændringerne anvendes
< . br >