| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> PC spil >> Content
    Sådan oprettes GUI i XNA
    En grafisk brugergrænseflade ( GUI) gør det muligt at spille et spil ved at klikke på knapper og kontroller. Uden en GUI , ville du nødt til at være i stand til at styre et spil via kommandolinjen for at spille mange typer af spil . En GUI kan du oprette et nyt tegn med et klik på en knap, eller at vælge en dato ved at klikke på en kalender objekt. Du kan oprette en GUI i Microsofts XNA spil rammer ved hjælp af sine indbyggede klasser i kombination med en tredjeparts -bibliotek. Instruktioner
    Tilføj biblioteket Code
    1

    Download en passende tredjepart GUI XNA kontrolgruppe fra en gratis eller betalt bibliotek til rådighed online.
    2

    Åbn spillet der skal indeholde en GUI i Visual Studio.
    3

    Højreklik på referencerne menuen , klik på " Add Referencer ", og gå til den tredje part GUI komponenter, du hentede . Klik på "OK " for at uploade koden .
    4

    Henvisning GUI klasse bibliotek ved at placere stien filen øverst på nogen kode fil, der skal have adgang til GUI. Medtag følgende linje kode i toppen af filen: "ved hjælp GUILibrary.Library.Controls , " eller indeholde kode , der korrekt referencer klassen bibliotek , du har hentet
    Programmér . GUI
    5

    List hver funktion , at GUI skal udføre. Opret en ikon for hver funktion og gemme det i en billedfil.
    6

    tilføje knapper og andre grafiske elementer , som angivet af din GUI -bibliotek. Opret, hvis du ønsker , til en udpeget del af spillet opfattelse port indeholde GUI kontrol.
    7

    Wire event handlers til hver knap ved hjælp af de begivenheder , som den tredjepart rammer. < Br >
    8

    Skriv kode til at gennemføre den adfærd , der er nødvendige inden for hver event handler , ved hjælp af funktioner og objekter , du allerede har oprettet. Opret nye funktioner som påkrævet .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvad er en Keylogger i World of Warcraft 
    ·Hvordan man opbygger en Online Casino Website 
    ·Sådan installeres Mahjong Titans 
    ·Min Virtual Pool Disk kan ikke afspilles på min nye Vi…
    ·Sådan installeres TF2 Sprays 
    ·Gratis Spelling PC Games 
    ·The Best Fun Math PC Games 
    ·Sådan Gør Sims 3 Hurtigere til en langsom computer 
    ·Sådan oprettes en IPS Patch 
    ·Sådan oprettes en brugerkonto mappe i grænsefladen af…
      Anbefalede Artikler
    ·Cursor bevæger sig langsomt i AutoCAD 
    ·Sådan Fix en PDF 
    ·Hvad Er Fil Forlængelse Pages 
    ·SQL Server 2005 Standard Vs. Udvikler 
    ·Hvordan man laver en trekant Symbol 
    ·MKV FAQs 
    ·Hjælp med formler i Excel 
    ·Sådan deaktiveres Trend Micro Internet Security 
    ·Sådan får du en A- Ninja på Ninja Warz 
    ·Hvordan til at springe over en beskadiget DVD på en iM…
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com