" Crysis " er et computerspil i første person shooter genren , der tillader dig at oprette og tilpasse indholdet i spillet. Brug af " CryENGINE2 Sandbox 2" modifikation software, kan spillerne håndværk nye niveauer , elementer og karakter modeller. Når en ny overfladestruktur er formet i ændring værktøj , er de nye oplysninger gemt i en DirectDraw Surface fil , eller " DDS -fil. " Ting du skal
" CryENGINE2 Sandbox 2" software
Vis Flere Instruktioner
1
Klik på " Sandbox 2" ikonet på skrivebordet for at starte programmet . < br >
2
klik på "File" menuen øverst på skærmen , og klik på " Materials Editor ".
3
klik på "Tilføj ny Item " knappen på programmet værktøjslinjen. I " Gem som" i dialogboksen tildele et let identificerbar navn som " NewItem " for det nye objekt . Bruge standard spare placeringen af " C: \\ Program Files \\ Electronic Arts \\ Crytek \\ Crysis \\ CryENGINE2 Sandbox2 \\ SDK. "
4
Klik på den nyoprettede objekts navn i " Materials Browser" ruden , og klik på " Texture Maps" knappen i " Materialer Settings" rude.
5.
klik på mappe -ikonet ved siden af den type tekstur , du ønsker at bruge, og klik på kildefilen . Den nye DDS -filen for objektet er nu oprettet .