Den " Counter- Strike 1.6 " community trives på brugerdefinerede , bruger -made maps at holde spillet frisk og overraskende. Du kan lave dine egne kort , hvor spillerne kan plante bomber og redningshold medlemmer fra din pc. Ting du skal
Valve Hammer Editor 3.5
Zoner s Half- Life Tools 3.4
Counter- Strike 1.6 FGD
Vis Flere Instruktioner
Opsætning Hammer
1
Start Valve Hammer Editor. Gå til "Funktioner" og åbne " Options ... "
2
Åbn "Game Konfigurationer " fanen, og klik derefter på "Rediger" ud for " Configuration" og derefter " Tilføj " et nyt kaldet konfiguration " Counter- Strike 1.6 . "
3
Klik på "Add " knappen ved siden af " spildata filer" liste og find din FGD -fil.
4
Rediger både "Game Executable Directory" og "Game Directory" til " Steam \\ SteamApps \\ brugernavn \\ counter -strike ", " Mod Directory" til " brugernavn \\ counster -strike \\ cstrike ", hvor brugernavn er dit Steam brugernavn, og " RMF Directory " hvor end du ønsker dine kompileret kortfiler at gemme. Klik på " Anvend".
5
Åbn " Build Programs " -fanen og vælg din " Counter- Strike 1.6" konfiguration.
6
Change "Game eksekverbar " til den placering af dine " Counter- Strike " eksekverbar --- den . exe -filen , der starter spillet.
7
Brug Zoner Half - Life Tools for " CSG ", "BSP ", " VIS" og " RAD " eksekverbare . Er de respektive eksekverbare kaldet hlcsg.exe , hlbsp.exe , hlvis.exe og hlrad.exe .
8
Change "Place kompileret kort i denne mappe " til biblioteket af din " cstrike \\ maps ".
9
Åbn" Textures "fanen og tilføje eventuelle WADS --- tekstur filer --- du vil bruge til listen. " Counter- Strike 1.6" kommer med mange af sine egne vælter i " cstrike " mappe , men du kan også downloade og bruge custom -made tekstur pakker . Klik på " Anvend".
Realiseringen af et meget simpel Kort
10
Klik på " Filer" på værktøjslinjen, og klik derefter på "Ny " for at oprette en tom kortfil . Brug af " Block Tool " --- genvejstast "Shift + B " --- trække en firkant hen over 2D grid mærket " top ( x /y) . " Ændre størrelsen på den i de andre 2D vinduer, så det har en højde på 16 enheder . Tryk på " Enter" for at oprette objektet. Dette er dit værelse gulv .
11
Vælg gulvet og gå til "front (y /z ) " vinduet, så hold " Shift" , mens du trækker gulvet op omkring 264 enheder. Dette er, hvordan du duplikere objekter i kortet. Slip venstre-klik for at slå gulvet til et loft. Opret vægge ved hjælp af "Bloker Tool " til helt vedlægge dit kort. Efterlad ingen del af dit kort åbent til den sorte tomrum uden for det.
12
Åbn " Entity Tool " --- genvejstast "Shift + E" Til højre for skærmen er et vindue med drop- down bokse mærket "Kategorier " og " objekter ". For genstande , vælg "light" enhed , og placer den i midten af dit værelse.
13
Placer en " info_player_start " enhed i dit værelse , så virksomhedens rektangulære form flyder lige over gulvet.
14
Tryk på " Run Kort " --- genvejstast " F9 ". Kør CSG , BSP , VIS og RAD på "Normal " og derefter klikke på "OK ". Dit kort vil nu kompilere bruge Zoner s Half- Life Tools , og når det er gjort , vil lancere gennem din " Counter- Strike 1.6 " spil .