| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> PC spil >> Content
    Sådan Tweak Unreal Engine
    Der er mange spil, der udnytter den populære Unreal motoren. Motoren har mange varianter og versioner . Men de fleste indstillinger er universel for selve motoren . Der er en enorm mængde af titler , der udnytter motoren. At vide om de forskellige tweaks og indstillinger kan tillade dig at tilpasse dit spil , der passer til din smag og præferencer for både udseende og ydeevne . Ting du skal
    Unreal engine baseret spil
    Text editor
    Vis Flere Instruktioner
    1

    Find det bibliotek af spil, du ønsker at ændre. Unreal bruger en . " Ini " baseret fil struktur for sine eksterne konfigurationer. Filerne er altid placeret i systemet mappe af spillet. For eksempel, hvis du ønsker at ændre spillet " Raven Shield " ville du gå til Raven Shield mappen og find den undermappe ved navn system. Der vil du finde de forskellige " . Ini " filer . Den vigtigste konfigurationsfil bliver spiltitel efterfulgt af " . Ini " . Så i dette eksempel , du vil søge efter " RavenShield.ini "
    2

    Højreklik på den konfigurationsfil, du vil ændre . Åben den med en tekst editor. Du kan bruge noget fra notesblokken program til en mere avanceret teksteditor. Notesblokken ansøgning vil være tilstrækkeligt for næsten alt.
    3

    Søg inden for konfigurationsfil til afsnittet [ Engine.GameEngine ] . Den første indstilling, der altid er i denne sektion er " CacheSizeMegs = X " (hvor X er lig standard variabel) .

    Denne indstilling vedrører størrelsen af spildata der kan gemmes i system-RAM . Som standard er denne værdi indstilles til en konservativ værdi at opfylde behovene hos en bred vifte af systemer . Normalt standardværdierne er 32 eller 64 . Men hvis du overskrider den minimale hukommelse krav og har mindst den anbefalede mængde , kan dette være sikkert steget.

    Øger denne værdi kan forbedre belastning gange og reducere stammen. Hvis du konfigurerer for gameplay , prøv værdier såsom 128 eller 256 . Hvis du konfigurerer dette for en spilserver prøve værdier såsom 368 eller 512. .
    4

    Gå til afsnittet hedder [ D3DDrv.D3DRenderDevice ] . Dette er kernen i den grafiske kvalitet og ydeevne indstillinger. Her finder du indstillinger, der ofte ikke i den grafiske af spillet. Herunder er en liste over de fælles variabler , du finder i denne sektion , og deres betydning:

    HighDetailActors = Sand : Denne indstilling indebærer at øge mængden af polygoner , der bruges til at gengive tegnene. Hvis du har brug for en performance boost . Angivelse af denne til false vil give en højere frame rate for kun en lidt lavere billedkvalitet

    UsePrecaching = Sand : . Denne indstilling fortæller motoren at cache spillet data inden kampen eller niveau har lanceret . Dette reducerer i spil stammen og sikrer spillet kører så glat som muligt . Denne indstilling kan øge belastning gange, hvis du har en hurtig harddisk , kan du prøve med indstillingen False

    UseTrilinear = Sand : . Trilinear filtrering er en tekstur filtrering proces, der giver billeder ser skarpere og mere defineret . Hvis din video cards ram er kun minimumskravet. Indstilling af denne værdi til false vil give dig en frame rate boost. Dog vil billedkvaliteten lider

    ReduceMouseLag = False : . Mouse Smoothing bruger din CPU til at udføre en algoritme instruktion på dit input -enhed , der gør det opfatter som om det bevæger sig " blødere " på tværs af skærmen. Hvis du ofte opdager, at dine musebevægelser synes at rykke hen over skærmen , prøv at sætte denne værdi til True for at se, om du mærke en forbedring . Denne indstilling er mere til gavn for de ældre kugle mus end det er at optisk eller lasere. Bemærk venligst, at sætte denne til True vil tilføre mere brug til CPU'en i spillet. Forskellen er lille , men hvis du forsøger at øge ydeevnen , skal du lade dette på standardværdien

    UseTripleBuffering = False : . Denne indstilling bestemmer brugen af ​​tre frame buffer. Denne indstilling virker kun, hvis du bruger lodret synkronisering . Tredobbelt buffering vil normalt give en stigning i ydelse, når lodret synkronisering er også brugt . Men denne særlige element af motoren fejlbehæftet i en masse af de uvirkelige baserede spil og har været kendt til rent faktisk at forringe ydeevnen

    UseCubemaps = Sand : . Bruges til at lave "falske" overvejelser om ting som i game glas , vand eller plast . Denne indstilling kan ændres til false med et minimalt tab af billedkvalitet

    UseCompressedLightmaps = Sand : . Denne indstilling komprimerer de lyse teksturer i spillet. Kompressionen næsten giver ingen billedkvaliteten dråbe. Men hvis du sætter denne til falsk lys på teksturer synes lidt mere sprød og defineret . Afhængigt af spillet og hardware dette potentielt kunne have en dramatisk effekt på din præstation. Medmindre dit system langt overstiger de spil krav. Det er bedst at overlade ved misligholdelse

    UseVSync = False : . Vertical Sync forhindrer spil frame rate fra at overskride dine skærme opdateringshastighed. Ved synkronisering af motorer output rammer til de vandrette linjer i din skærm. Hvis du har høje ende udstyr og ønsker den blødeste billedet , skal du aktivere denne indstilling med en temmelig heftig præstation straf.

    MinDesiredFrameRate = 30.000000 Unreal Engine vil skalere tilbage sine avancerede grafiske indstillinger når din frame rate er faldet til under denne variabel . Det vil begynde at reducere indstillinger, der har den mindste mængde af en effekt på forekomsten af spillet først. Derefter gradvist at reducere flere og flere indstillinger, indtil den har opnået den værdi, du har input her. Hvis du vil have et nul tab af kvalitet , uanset frame rate, indtaste ekstremt lave værdier såsom 10 eller endda en

    AvoidHitches = False : . Denne indstilling forsøger at holde din frame rate fra at være vildt variabel. Motoren vil forsøge at begrænse din FPS inden for gennemsnitligt , at din maskine er i stand til konsekvent at køre. Derfor vil denne indstilling reducere dine samlede frame rate og øge din CPU-forbrug . Hvis din CPU er en højere klasse end dit grafikkort kan denne indstilling være slået til True for at forhindre overdreven frame rate udsving. Hvis du derimod har et rimeligt afbalanceret system eller din CPU er flaskehalsen i dit system. Lad denne værdi ved False
    5

    Rul ned til afsnittet [ Engine.Player ] Kig efter følgende værdi: .

    ConfiguredInternetSpeed ​​= xx Denne indstilling refererer til båndbredde tildeling i bytes per sekund , at du har for spillet . Hvis du er på en hurtig forbindelse , kan du indstille denne til 20000 . Bemærk venligst , at servere cap denne sats. Dog vil sætte den så højt som du kan bruge sikre at du har den tilgængelige båndbredde kommer til dig på servere , der bruger høj værdi caps. Hvis du oplever forsinkelse , eller hvis du har en lav upload hastighed, du kan sænke denne værdi for at undgå mætning. 56k brugere bør forsøge værdier såsom 5000.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Awesome køreprøve spil at spille 
    ·Manhunt 2 Systemkrav 
    ·Sådan Mod The Sims 2 PC spil 
    ·Sådan Fix Ingen lyd i CS 1.6 
    ·Gratis PC Download spil for Kids 
    ·Sådan spiller Sallys Salon 
    ·Sådan Marry i The Sims 3 : Verdenseventyr for iPod Tou…
    ·Sådan kommer Left 4 Dead PC spil 
    ·Hvordan laver spil Spil i DX9 på Vista i stedet for DX…
    ·Sådan ændres en RCON Password i Counter- Strike 1.6 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Photoshop Pictures 
    ·Hvordan kan jeg kontrollere, om et Attachment jeg sendt…
    ·Sådan Set Up EUS 11G Fusion 
    ·Sådan ændres farven på a New Layer i GIMP 
    ·Sådan Put MLA- formaterede sidetal på et papir i Word…
    ·Den Dir Funktion i Access 
    ·Sådan rippe lyd Med et FLV Player 
    ·Sådan Fremskynde Time Machine Første Backup 
    ·Sådan Luk Sidehoved og sidefod Screens i Excel 2007 
    ·Hvad er Drop Cap i MS Word 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com