Photoshop er Adobes billedredigering software , der anvendes til mange forskellige formål . Tv -og filmstudier bruge den til at tilføje specielle effekter til video eller film og til at designe imponerende grafik . Magasiner og reklamebureauer bruge Photoshop til at omarbejde fotografier , enten for at retouchere et element eller at ændre dem helt. Men bortset fra dets anvendelser til redigering eksisterende billeder , Photoshop har også værktøjer, der gør det muligt for brugeren at skabe helt nye billeder i programmet . Normalt ville du forvente at bruge en vektor grafik program som Photoshop følgesvend program , Illustrator, til dette formål. Men mens Photoshop måske ikke har det fulde sortiment af form -skabende evner, en helliget vektorgrafik program gør , kan det bruges til at skabe grundlæggende billeder. Et eksempel kunne være at trække en robot i Photoshop. Instruktioner
1
skitsere dine ideer til din robot på papir, før du begynder at arbejde i Photoshop . Beslut hvor detaljeret du vil have det til at være. Også vælge den farve (eller farver) , du ønsker.
2
Open Photoshop. Vælg "File " i menuen og klikke på " Ny". I den dialogboks , der vises , skal du vælge højde og bredde for dokumentet. Du kan enten bruge inches eller pixels . Generelt, hvis det kommer til at blive udskrevet , bør du vælge inches , hvis det foregår på nettet , bør du vælge pixels. Indstil opløsningen til 300 pixels per inch til udskrivning eller 72 til internettet. Klik på "OK".
3
Klik på " Nyt lag "-ikonet i bunden af "Lag " panel . Vælg " Rektangulær " udvælgelse værktøj. Brug den til at tegne en figur svarende til en højre underarm til robotten .
4
Klik på " forgrund " farve og ændre det til den farve du ønsker for robottens underarmen. Brug " Paint Bucket " værktøj til at udfylde markeringen med farven .
5.
Vælg " Rediger " og derefter " Transform " og derefter på " Skew ". Bruge værktøjet håndtag på udvælgelsen til at tilpasse sin form til, hvad du ønsker for underarmen . Hvis for eksempel underarmen let bøjet mod beskueren , derefter foretage "håndled " ende større. Du kan også bruge " Roter "-funktionen under " Transform " for at placere den del .
6
Gentag foregående tre trin for at oprette alle de dele af robotten , holder hver på sit eget lag . Dette giver dig mulighed for at flytte lagene , placere en del bag en anden . Hvad du gør her, er hovedsageligt at skabe en 2D svarer til en 3D-model sejlfoeringssystem ( a posable kroppen). Det lader dig ændre " Skew " og " Rotation" til at producere forskellige positioner fra samme riggen.