| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
software  
  • Adobe Illustrator
  • animation Software
  • Antivirus Software
  • Audio Software
  • Sikkerhedskopiere data
  • brænde cd'er
  • brænde dvd'er
  • Datakomprimeringssystem
  • database Software
  • Desktop Publishing
  • Desktop Video
  • Digital Video Software
  • Drupal
  • Educational Software
  • Engineering Software
  • Fil Forlængelse Types
  • finansiel Software
  • Freeware, Shareware & Abandonware
  • GIMP
  • grafik Software
  • Home Recording Software
  • Microsoft Access
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Publisher
  • Microsoft Word
  • Open Source Code
  • Anden Computer Software
  • PC spil
  • Photoshop
  • Portable Document Format
  • PowerPoint
  • præsentation Software
  • produktivitet Software
  • Quicktime
  • Remote Desktop Management
  • SQL Server
  • Skype
  • Software betaversioner
  • Software Consultants
  • Software Development Companies
  • software Licensing
  • regneark
  • Skat forberedelse software
  • Utility Software
  • Web Clip Art
  • Windows Media Player
  • Tekstbehandling Software
  •  
    Computer Viden >> software >> Photoshop >> Content
    Hvordan laver Textures i Photoshop for ZBrush
    Tre- dimensionelle modeller er grundlaget for computeranimation film, videospil og mange tv-serier . Disse modeller er i programmer som ZBrush . Men "fysiske" struktur af modellerne er kun en del af historien. Uden teksturer kortlagt på dem modeller er bare plastik leder klatter . Mens penslen kan bruges til at kortlægge og male disse modeller , er det også muligt at bringe disse modeller i Photoshop at forfine teksturer eller skabe helt nye. Du skal bruge Photoshop CS3 Extended (eller senere ) . Instruktioner
    1

    Open ZBrush . Vælg "File" og klik på " Åbn ". Åbn det projekt, du har arbejdet på . Vælg derefter " File" og klik på " Eksporter" . Navngiv filen og vælg " Wavefront OBJ " som filtype. Klik på "OK". Close ZBrush .
    2

    Open Photoshop. I den dialogboks, der popper op gå til den fil, du eksporterede fra ZBrush og åbne det. 3D-modellen vil blive importeret med sine eksisterende teksturer er gemt i " Lag " panel .
    3

    Klik på teksturen gruppe i "Lag " panel for at åbne den. Nogle modeller vil have mere end én tekstur. Vælg den, du ønsker at arbejde med .
    4

    Brug maling værktøjer i Photoshop til at male direkte på modellen. Disse malinger anvendes automatisk til tekstur i " lag " panel . Som et alternativ kan du dobbeltklikke på teksturen lag. Dette vil bringe op et separat vindue, hvor du kan male på teksturen .
    5.

    Vælg "File" og klik på " Gem". Name du filen og hvor du ønsker at gemme på . Din model med sin nye struktur vil blive gemt og kan importeres tilbage ind ZBrush .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan ændres Øjenfarve i Photoshop 
    ·Sådan kopieres en farve fra en hjemmeside i Photoshop 
    ·Sådan Import og eksport af billeder i Photoshop 
    ·Sådan Fix et overeksponeret ansigt i en Picture Brug P…
    ·Sådan Flet Engagementer i Photoshop 
    ·Sådan fjernes pletter i Adobe Photoshop 
    ·Sådan får Perfect Skin i fotos med Photoshop 
    ·Photoshop CS2 Hårfarve Tutorial 
    ·Sådan bruges Magic Wand i Photoshop 
    ·Sådan importeres billeder ind i CS3 Photoshop 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan aktiveres og Forhindre Anti -Spyware & Antivirus…
    ·Sådan Gør tænderne hvide på Photoshop CS2 
    ·Sådan Reset Farver i Photoshop 
    ·Hvad er en MPG fil 
    ·Sådan fjernes Genius Fra iTunes 
    ·Sådan Glat ru kanter på en signatur i Photoshop 
    ·Sådan kører SQL Script fra en Microsoft SQL Server Ex…
    ·Hvordan man gør en Distribution Analyse i Excel til Ma…
    ·Sådan Embed Audio in Impress Open Office 
    ·Hvordan kan jeg bruge OCX i Oracle Form 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com