Hvis du opretter et spil mod til computerspillet " Fallout 3 ," du nødt til at kompilere din endelige spil ved hjælp Edens Creation Kit ( Geck ) . Geck bruges til at oprette og redigere alle data i forbindelse med Fallout 3 . Men hvis du har oprettet moduler i Blender, open source 3D grafikmotor , skal du først nødt til at eksportere modulerne. Med brugen af NifTools den eneste eksport bibliotek af sin slags , kan du eksportere moduler fra NifTools til brug i Geck . Instruktioner
1
Download og installer Blender NifTools script.
2
Open Blender.
3
Tryk på " Ctrl" + "O. " Find og åbn det modul du ønsker at eksportere.
4
Klik på "File " og derefter " Export ". Dette åbner NifTools script. Vælg en sti og et navn til den eksporterede objekt.
5.
Open Geck , klik på " Filer" og derefter " Import". Find din gemte objekt. Dette er nu klar til at bruge til Fallout 3 .