Valg af PC -skærm er ikke en beslutning , der bør ske uden en vis mængde af tanker . En høj kvalitet skærm i høj grad kan forbedre din generelle computeroplevelse , uanset om du rent faktisk har en ny computer eller ej. Ved blot at huske et par ting om funktioner og indstillinger , før du hovedet ud til butikken, kan du sørge for du vil være at få en PC-skærm , som du vil nyde i en overskuelig fremtid . Ting du skal
internetforbindelse
Vis Flere Instruktioner
1
Tænk på løsningen af den skærm, du ønsker at købe. Opløsning henviser til den samlede størrelse af det billede, der vises ( men ikke den bogstavelige størrelsen af skærmen ) . Hvis du vil gøre en masse video eller fotoredigering, skal du have en skærm med høj opløsning (også kaldet " high definition "). Dette vil koste dig flere penge end en skærm med en normal, eller "standard definition" skærm.
2
måle mængden af plads på din computer skrivebord , som du har at arbejde med . Holde dette i tankerne , når du vælger en skærm størrelse. Du har aldrig ønsker at købe den største pc-skærm til rådighed bare for at have en stor skærm. Du vil være sikker på din skærm rent faktisk vil passe ordentligt på den plads, du vil i sidste ende være at sætte det i.
3
Overveje, hvilken type af input en skærm har. En masse af standard pc-skærme er designet til at blive brugt blot som - PC- skærme. Men high -end skærme har også koaksiale indgange , der giver dem mulighed for at fordoble som tv-apparater , når de ikke er i brug med en computer. Hvis du leder efter en ny TV samt en PC-skærm , kan du spare dig selv en masse penge generelt ved at dræbe to fluer med ét smæk.
4
Læs producentens garanti omhyggeligt. Et af de mest almindelige problemer, som plager computerskærme disse dage er begrebet " døde pixels. " En død pixel vil manifestere sig i form af en lille blå eller sort prik et sted på din skærm skærm , der ikke vil gå væk. Mange producentens garantier dikterer, at du skal have en vis mængde af døde pixels (normalt 8 til 10 ), før du kan returnere skærmen for en udskiftning .