Projekt ejendom plader er nogle af de vigtigste dokumenter i C + + programmering. I C + +, egenskaber tillader dig at beskytte områder klasser ved at skrive gennem en ejendom. Ejendom sheets gemme og en liste over de egenskaber i et projekt . At udvikle et projekt egenskabsarket skal du have adgang til en C + + udvikling redaktør og compiler , fordi du ikke kan bruge eller bygge en ejendom ark , når du skriver lige kode på et tekstbehandlingsdokument . Instruktioner
1
Åbn eller starte et projekt i din C + + editor og /eller compiler. For at starte et nyt projekt , skal du blot klikke på " File " og " Nyt projekt ". Hvis du vil åbne et eksisterende projekt , klik på " Åbn" og kigge til projektet i den placering, du gemte den til.
2
Klik på "Property Manager" eller "Egenskaber". Afhængigt af den editor du bruger, kan dette være tilgængelig fra menuen Vis eller menuen Filer.
3
menuen Egenskaber , klikke på navnet på det projekt, der indeholder egenskaben ark . Medmindre du er ved at opbygge ejendom ark til flere projekter , skal du klikke på navnet på det projekt, du har åbnet.
4
Tilføj et nyt element til egenskabsarket. Hvis du bruger en visuel editor, såsom Microsoft Visual Studio, skal du blot klikke på " Tilføj nyt element " knappen, som åbner en tekst editor, der tillader dig at skrive en ejendom. Hvis du bruger en teksteditor , skal du indsætte markøren i den del af koden , du ønsker de egenskaber skal gælde for .
5.
Skriv de egenskaber, du vil bruge. Start hver blok af kode med ejendomme med Brug af System kommando og den offentlige klasse linje. Medtag indhold i Public id og Private id linjer.