| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> C /C + + Programming >> Content
    Hvordan til at returnere en pointer til en Vector
    Programmeringssprog har mange forskellige metoder til at strukturere data. En fælles datastruktur i C + + er vektoren. En vektor er en sekvens af en anden form for data, såsom heltal datatyper . Når sekvensen bliver for stor , er vektoren skaleret. Dette giver dig mulighed for at holde tilføje til en vektor uden at bekymre sig om at løbe tør for plads. Flytning af en vektor rundt i hukommelse er meget dyrt i form af overhead, så det er bedre at sende en pointer i stedet for. Du kan returnere en pegepind til en vektor fra en simpel funktion at reducere overhead i forbindelse med at overføre data i vektoren. Instruktioner
    1

    Lad din integreret udviklingsmiljø eller IDE, og starte et nyt projekt. En ny kildekode fil vises på dit arbejdsområde
    2

    Import C + + bibliotek vektor ved at inkludere følgende linje i toppen af ​​din kildekode fil: .

    # Include ;
    3

    Opret en funktion, der returnerer en pointer til en vektor. Følgende funktion vil tage en reference til en vektor og returnere en pointer til det : Hej

    vector * vectorFunction (vektor & in) {return ∈ }
    4

    Lav en hovedfunktion. Den vigtigste funktion vil holde hele programmet, og du kan skrive det sådan her : Hej

    int main ()

    {

    }
    5 < p > Erklær en pointer inden for de krøllede parenteser i den vigtigste funktion . Denne pointer vil holde adressen på vektoren , hvilket kræver følgende syntaks : Hej

    vector * v;
    6

    Erklær en vektor ved at skrive den næste linje : < br >

    vektor newVector ,
    7

    Retur adressen på vektoren , og tildele den til markøren ved at kalde funktionen " vectorFunction " som så : Hej

    v = vectorFunction ( newVector )

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Hvordan man kompilerer med en header fil 
    ·Alternativer til Boomerang Decompiler 
    ·Microsoft C + + Tutorials 
    ·Sådan Dynamisk Afsætte et array ved hjælp Class i C …
    ·Sådan Bestem et heltal Størrelse i C + + 
    ·C Tutorial : Datatyper 
    ·Hvad Er Visual C Regioner 
    ·Sådan Initialiser en Tomme Array i C 
    ·Hvordan man laver en C + + Void Display 
    ·Sådan bruges Edit Controls i MFC 
      Anbefalede Artikler
    ·Step-by- Step For Løb en Android Emulator 
    ·Sådan Gør Addition i Java 
    ·Sådan Konverter Strings til unsigned long Værdier 
    ·Sådan vælges mellem Ranges på MySQL 
    ·Hvad er forskellen mellem Sub Procedurer & Function-pro…
    ·Sådan Konverter tekst til heltal i JavaScript 
    ·MySQL Auto- tilvækst Out of Sync 
    ·Java Kommunikation mellem Applets 
    ·Sådan ændres en tekst fil ved hjælp af PHP 
    ·Sådan læses en CSV-fil i PHP 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com