| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Computer Programmeringssprog >> Content
    Hvad betyder at binde Mean i en computer
    ? I edb-programmering en " compiler " tager programmør kildekode og forvandler det til maskinlæsbar kode. Compileren tager variabler og funktionsnavne i kildekoden og binder dem til adresser i hukommelsen, der indeholder de data fra disse variable og funktioner . Denne måde, at computeren ved, hvornår og hvor de skal henvise til værdier og data. Med objektorienteret programmering , kan compileren dynamisk binde navne til værdier eller lagerpladser , for at tillade fleksibilitet i objekt opgave ved dynamisk binding . Variabler og Referencer

    computer programmering , " binding " refererer til begge variabler og referencer . Når en compiler " binder " en variabel navn, det direkte oversætter dette variabelnavn til en maskine adresse, vil indeholde den værdi. Den type variabel vil diktere, hvor denne værdi vil blive brugt. En normal variabel vil indeholde en bogstavelig værdi for programmet, mens en reference variabel , også kendt som en pointer, vil indeholde en adresse i hukommelsen.
    Object Referencer

    pointer referencer mest bruges, når dynamisk fordeling hukommelse for objekter . Objekter kan skabes i en lokal sammenhæng baseret på programmet eller funktionen , men ofte programmører vil skabe en reference til et objekt i langtidshukommelsen , der kan bruges i hele et program uden at kopiere det. Disse referencer er kortlagt til at henvise navne som andre variabler .

    Men objekt arv introducerer en ny type binding , der letter visse objektorienteret programmering paradigmer .

    Klasser og Arv

    Klasser repræsenterer tegninger for objekter , som definerer , hvad slags data, de indeholder, og hvad de gør. Dog kan andre klasser " arve "-funktionalitet og data fra andre klasser samtidig gennemføre deres egne funktioner. Så for eksempel , en klasse " soccerball " kunne arve fra en base class " bold ", så det kan anvende de data og funktioner af en bold, mens udvide klassen definitionen til at matche en fodbold i programmet. I programmering terminologi , er dette forhold kalder en "er - en " forhold , idet en soccerball "er" en bold. Begrebet arv illustrerer to forskellige typer binding : . Statisk og sen binding
    dynamisk binding

    Tidlig eller statisk bindende betyder, at oversætteren binder en variabel eller henvisning navn til et objekt , når programmet er kompileret . Så funktioner og variable inde klasser vil være bundet til et navn på kompilering tid. Dynamiske , eller sent , bindende betyder, at binding sker under kørslen . En arver klasse, der deler en "er - en " forhold til en anden klasse, som i eksemplet af bolden og soccerball klasser, kan omdefinere funktioner fra sin base klasse for at opfylde sine egne behov . Dette vil efterlade to forskellige funktioner for forskellige klasser : en for basen , og en for arve klassen . Sene binding vil binde funktionen navn til sin relevante kode placering baseret på hvilket objekt det er forbundet med .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan oprettes en BAT- fil 
    ·Hvordan laver man en uendelig løkke Program i Basic 
    ·Forskelle mellem Definition af en Non -Special medlem F…
    ·Sådan convolve en funktion i Matlab 
    ·Hvad er forskellen mellem XSL & XSD 
    ·Sådan Konverter en Float til en Int32 
    ·Hukommelse Leak Ydelse 
    ·Sådan oprettes en delt distributionsliste i SAP 
    ·Sådan tilpasser et MonthCalendar i VB.NET 
    ·Hvad er forskellen mellem Analog & Digital Data 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvad er Python til Windows PC 
    ·Microsoft Visual Database Tools 
    ·Sådan tillade en bruger at Input Range i Python 
    ·Sådan oprettes en Visual Logic Flowchart 
    ·Hvordan man skriver RFT Scripts i Java 
    ·Sådan vises Besked i Visual Basic 
    ·Forskellen mellem Ækvivalens & Boundary Partitionering…
    ·Sådan får du adgang flere datakilder 
    ·Hvordan man tegner et flowchart til CSS Hierarki 
    ·Sådan Konverter en standardskrivelse Sign til Digital 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com