| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Computer Programmeringssprog >> Content
    Sådan arbejder du med Sprites i AS3
    I ActionScript 3.0 ( AS3 ) , Sprite klassen er en grundlæggende display liste byggesten , der kan vise grafik. En Sprite objekt ligner et filmklip uden en tidslinje , det er derfor velegnet til at skabe objekter, der ikke har brug tidslinjer . Eksempelvis indebærer en brugergrænseflade ikke brug for en tidslinje. En brugergrænseflade er det grafiske interface hvorfra brugerne kan interagere med en Flash spil eller en Flash- applikation. I et spil interface, kan du vælge handlinger repræsenteret ved de grafiske ikoner eller tekst. Instruktioner
    1

    Klik på "Start ", " Alle programmer " og " Adobe Flash CS5.5 ". Klik på "Ny " og " Flash-fil " for at oprette en ny Flash-fil . Indtast et navn til det. Klik på "Gem " for at gemme filen under " FLasherAS3_PartI " mappe . Klik på " Document Class Box" i "Egenskaber " sektionen. Indtast " Sprites " og klik på "Gem" -knappen igen.
    2

    Klik på "Ny " og " ActionScript " for at oprette en ny ActionScript fil. Indtast et navn og gemme det i "Code " mappen . Du har nu en " sprites.fla " fil og en " sprites.as " fil .
    3

    Dobbeltklik på FLA filen for at åbne den. Sæt " Classpath " til " FlasherAS3_PartI/Code " mappe . Gem ændringerne .
    4

    Dobbeltklik på AS filen for at indtaste koden interface. Importer Sprite og MouseEvent Klasser via kode : import flash.display.Sprite , import flash.events.MouseEvent ,
    5

    Definer en Sprite objekt " cirkel ", og tegne cirklen : var Circle: Sprite = nye Sprite (); circle.graphics.beginFill ( 0xFFCC00 ) circle.graphics.drawCircle ( 0, 0, 40),

    ovenstående kode er kun et eksempel på anvendelse af Sprite klasse
    < br . > 6

    Tilføj Eventlisteners og funktioner for at gøre det muligt for brugerne at trække cirklen når museknappen trykkes : Hej

    circle.addEventListener ( MouseEvent.MOUSE_DOWN , mouseDown ) funktion mouseDown ( event: MouseEvent ) : void { cirkel . startDrag ( );} circle.addEventListener ( MouseEvent.MOUSE_UP , mouseReleased ), funktion mouseReleased ( event: MouseEvent ) : void { circle.stopDrag (); trace ( circle.dropTarget.name );} Brugere kan trække og slippe cirklen ved hjælp af musen . Drag- and-drop bevægelser er bevægelser understøttes af Sprite objekter. Igen, dette er et eksempel på at flytte Sprite objekt.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Konverter en IQueryable til Datasæt 
    ·Typer af Clustering Algoritmer 
    ·Sådan Konverter Enum til liste 
    ·Hvordan til output Cell Størrelser 
    ·Sådan Konverter Sidste logon Time Stamp til Dato 
    ·Hvordan kan jeg Konverter String til Date i Oracle 
    ·Anvendelse af logaritmer i Computere 
    ·Sådan tilføjes en bruger til RCS 
    ·Hvordan til at gøre en boble sortere 
    ·Sådan tilføjes SSL Cert til IIS 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan Pause et Python script 
    ·Sådan Code divs 
    ·Sådan Konverter DataTables til Strings 
    ·Hvordan til at skifte farve i C + + 
    ·Sådan eksporteres VBA til en mappe 
    ·Hvordan laver man en applet i NetBeans 
    ·Sådan oprettes en Sine Wave hjælp af Visual Basic 5 K…
    ·Hvordan man gennemfører Positional Indeks Brug Python 
    ·Sådan Toggle tekst i Java 
    ·Python til Android 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com