| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Computer Programmeringssprog >> Content
    Hvordan til at hoppe i ActionScript
    ActionScript er det programmeringssprog for Adobe Flash Player run -time miljø. Det tillader interaktivitet , databehandling og andre funktioner i Flash-applikationer . ActionScript er udført af Action Script Virtual Machine , som er inkluderet i Flash Player. Programmører med grundlæggende kendskab til objektorienteret programmering kan nemt udvikle med ActionScript sprog. Sammenlignet med ActionScript 2.0, er ActionScript 3.0 objektorienteret og er designet til at skabe komplicerede applikationer ved hjælp af datasæt. For at programmere ved hjælp ActionScript , skal du have Adobe Flash Professional CS5.5 installeret på din computer. Ting du skal
    Flash
    Vis Flere Instruktioner
    1

    Dobbeltklik på Flash Professional ikonet på skrivebordet for at åbne den.
    2 < p> Klargør et billede som en bold. Gå til " Library" på højre rude af dit vindue. Indlæse billedet ind i biblioteket ved at klikke på ikonet Tilføj . Klik på " File" og "Ny " for at oprette en ny Flash-fil . Indtast et navn til Flash-fil . Klik på " Library" , og vælg det billede, ved at klikke på det. Træk den til det tomme område af din Flash-fil . Klik på " Layer1 " i " Timeline " sektionen. Omdøb det som " objekt i bevægelse ".
    3

    Klik på billedet igen og gå til " Egenskaber". Indtast et navn til subsystemet , såsom " fodbold. " Opret et nyt lag , og omdøbe den " AS3 . " Klik "Windows " og derefter "Handlinger " for at indtaste "Handlinger -frame " vinduet.
    4

    Definer de variabler , herunder jumpspeed og koordinatsystemet y af springet spot : Jumpspeed = 0; starty = _Y ,
    5

    gøre bolden hoppe på nogle faste plet på skærmen via indtastning kode i onClipEvent ( enterFrame ) : Hvis der ( isJumping ) { _Y + = jumpSpeed ​​; JumpSpeed ​​+ = 1, hvis ( _Y > = starty ) { _Y = starty , isJumping = false; hastighed = 6 ;}}
    6

    Indtast følgende kode til at styre bevægelsen af ​​bolden : tryk på højre . eller venstre piletast for at ændre de bevægelige retning på bolden
    p Hvis ( Key.isDown ( Key.LEFT )) { Afspil (); _x - = hastighed _xscale = -500 ; Else { If ( Key . isDown ( Key.RIGHT )) { Afspil (); _x + = hastighed _xscale = 500 ;} }}

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Udskift en STRG Med en STRG Lavere 
    ·Ankre i HTML-kode 
    ·SQL Fundamentals Træning 
    ·Sådan tilføjes en ny node til en SQL Cluster 
    ·Sådan Beregn dag i ugen for ethvert år 
    ·Faser Of OMT 
    ·Siemens S7 -300 programmering Træning 
    ·Hvad er en computer programmeringssprog 
    ·Sådan arbejder du med XSD filer 
    ·Hvordan du Enter Input Udtalelser i Matlab 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvordan kan jeg læse en tekst linje for mange variable…
    ·Sådan bruges Dir Funktion i VBA 
    ·Begyndelsen Android Developments 
    ·FAQ om PHP Politikker 
    ·Sådan bruges en SQL Query til at få adgang til Databa…
    ·Sådan tilføjes to numre ved hjælp af PHP 
    ·Sådan oprettes en Vector liste 
    ·Sådan Sammenlign Forskelle i to rækker i Oracle SQL 
    ·MySQL Komma Fejl 
    ·Selv Funktion i Java 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com