Den GTK Radiant grafisk design interface bruger Caulk som shader , én type af strukturering værktøj. Du skal være fortrolig med det grundlæggende i GTK Radiant at bruge Caulk . Caulk er mest hensigtsmæssigt anvendes, når en terræn er allerede kortlagt til at forsegle sine grænser . Påfør Caulk til børsterne , du bruger til at bygge rum og overflader. Dette vil holde din compile tider lav og dit gameplay glat. Instruktioner
1
Vælg "System " tekstur indstilles fra teksturen browser i GTKRadiant skærm.
2
Vælg " System /caulk " fra "System" ; . . set
3
Vælg alle børsterne i det design, du ønsker at forsegle
4
Klik på " System /caulk " for at anvende teksturen til både indersiden og ydersiden af disse børster.
5.
Kontroller, at alle overflader , at spillerne ikke vil se også caulk anvendt på børsterne. Derved undgår lækager, funkler , haller af spejle og andre sådanne konstruktionsfejl .
6
Anvend teksturer til alle de ansigter efter brug Caulk at bygge børsterne.
< br >