C # sproget har mange forskellige værktøjer, der hjælper dig i behandlingen input og output data . Forarbejdning input og output er et afgørende element i de fleste software. Den " TextWriter " i C # giver dig mulighed for at manipulere og redigere tekst på flue . Med " TextWriter ", kan du konvertere string tekst til tekst i en fil. Dette er en yderst nyttig filsystem input /output procedure . " TextWriter " strømliner systemets input /output proces ved at give kortfattede kontrol. Instruktioner
1
Open Visual Studio 2010 ved at klikke på programmets ikon . Når det indlæser , skal du vælge "File " efterfulgt af "Ny " og " projekt". Klik på " Visual C # " og derefter "Console Application ". Et nyt Console Application projekt oprettes , og en kilde kode fil med en tom vigtigste metode vises i hovedredigeringsvinduet .
2
Importer " System.IO " bibliotek ved at skrive følgende i toppen af kildekoden fil : Hej
hjælp System.IO ,
3
Opret en ny streng datatype og tildele den noget tekst . Skriv noget i stil med følgende i mellem de krøllede parenteser i den vigtigste metode : Hej
string s = "Dette er en streng "
4
Opret en ny " TextWriter " objekt og tildele den til en output -fil. Denne udgang fil vil blive oprettet , hvis den ikke eksisterer før programafviklingen . Når du opretter " TextWriter ," du nødt til at give det stien til output filen . For eksempel, " , filename.txt ", hvis du ønsker at placere en output -fil på C-drevet og navngive den du kunne skrive følgende : Hej
TextWriter tw = File.CreateText ( "C: \\ \\ filnavn. txt ")
5
Skriv strengen til" TextWriter "lissom dette : Hej
tw.Write (s),
6
Skyl " TextWriter " puffer . Alt, hvad du skriver til " TextWriter " er gemt i en midlertidig buffer , før der bliver begået til output filen. I nogle tilfælde kan et program lukke før bufferen skriver til filen , og dermed miste noget output . For at sikre, at bufferen skriver til output filen , inden programmet lukkes , skal du skylle buffer. Skriv følgende under " Skriv " erklæring : Hej
tw.Flush ();
7
Luk " TextWriter " objekt . Det frigør ressourcer, og der bør gøres , når dit program sker ved hjælp af en fil
tw.Close (); .
8
Udfør programmet ved at trykke på den grønne "Play" -knappen , som er placeret på den øverste række knapper . Programmet skriver teksten " Dette er en streng " til filen " filename.txt . "