| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Computer Programmeringssprog >> Content
    Sådan bruges Klasser i ActionScript 3
    Alle ansøgninger er lavet af grundlæggende dele . I ActionScript 3 , er en af ​​disse byggesten Klasser . En klasse er en plan eller en skabelon, der bruges til at skabe objekter i denne klasse , og det definerer staten og adfærd hos alle de genstande af denne klasse på grundlæggende niveau. Klasser i ActionScript er en absolut nødvendighed , fordi alle ActionScript kode forventes at blive vist inden for en klasse. Instruktioner
    1

    Indled " Loader Class " ved at kopiere koden nedenfor på " Actions " kodevinduet . Vælg en ramme på tidslinjen , og højreklik . Vælg "Handlinger " for at opdrage koden vinduet. I ActionScript 3 , eksterne objekter som XML kan SWF-filer og billeder blive indlæst på runtime ved hjælp af Loader Class. For at bruge det , skal du blot oprette en forekomst af Loader Klasse og ved hjælp af " . Load ()" -metoden, indlæse de eksterne objekter. Den " addChild () " kan også bruges til at vise objekter notering på skærmen som vist nedenfor : Hej

    var my_loader : Loader = new Loader ();

    my_loader.load (ny URLRequest ( " eHowPhoto.jpg "));

    addChild ( my_loader )

    For at teste ovenstående kode , skal du trykke på Ctrl + Enter. Billedet ovenfor skal indlæses på skærmen.
    2

    Udfør "Timer Class " ved at kopiere koden nedenfor i samme vindue som Loader klasse . Denne klasse udfører et stykke kode gentagne gange efter en indstillet tidsperiode . Det kan bruges til for eksempel et billede efter en indstillet tidsperiode rotere , siger 30 sekunder. Koden virker ved at udløse en begivenhed kaldet " TIMER" på bestemte tidspunkter . Denne begivenhed er derefter fanget af en begivenhed lytteren og henrettet ved metoden som vist nedenfor : Hej

    var myTimer : Timer = new Timer ( 30000 , 4);

    myIdentifier "Start (). " . addEventListener ( TimerEvent.TIMER , timerListener ),

    funktion timerListerner ( e : TimerEvent ) : void {

    //add kode-kommandoer her

    }
    < p > myIdentifier.start ();

    Indsæt ovenstående kode på filmen tidslinjen og tryk på Ctrl + Enter for at starte filmklip. En udgang "Timer udløses ", der vil poppe op hvert 30. sekund 4 gange.
    3

    Starte en begivenhed håndtering indsats for at tilføje interaktivitet. Dette kan være alt fra at udløse en handling ved hjælp et museklik , et tastatur slagtilfælde eller lastning en ekstern aktiv eller komponent. En "Event Listener ", en funktion, der skaber en interaktion , der bruges til at registrere en begivenhed og udføre den angivne handling. Eksemplet koden nedenfor virker ved at vise beskeden "Jeg blev klikket ! " når en mus der klikkes over objektet specificerede : Hej

    myButton.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , myClickReaction ),

    funktion myClickReaction ( e : MouseEvent ) : void {

    trace ( "Jeg var klikket ! )

    }
    4

    Brug de klasser, du har oprettet til at kontrollere eller tilføje interaktivitet til din flash filmklip og præsentationer koden kan bruges på . enhver filmklip ved blot at ændre de variabler at linke til relevante elementer ved hjælp af forskellige stinavne .

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Løse et navn i Traceroute 
    ·Sådan kopieres en figur fra Matlab 
    ·Sådan får SoapClient at sende en Accept Header 
    ·Sådan indlæse programmer til Windows CE -enhed 
    ·Hvordan man kompilerer i Fortran & Ignorer Linjeafstand…
    ·Sådan forblive logget ind på ColdFusion 
    ·Sådan deaktiveres Divider i HDividedBox 
    ·Sådan Set Focus til ASP.NET Controls 
    ·Sådan oprettes Tidsstempler i Batch-filer 
    ·Sådan Lær Prolog 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan oprettes en tabel for en afgrænset fil i Visual…
    ·Sådan ændres Highlight i HTML 
    ·Hvad er en undtagelse Breakpoint 
    ·Hvordan man beregner en Matrix Transponering i C + + 
    ·Sådan ændres standard MySQL brugernavn og kodeord 
    ·Hvordan at tilføje UserControl til PlaceHolder 
    ·Sådan oprettes et animeret billede PHP 
    ·Sådan Fix Run Time Error 6 
    ·Sådan Beregn Fibonacci talrækken i Python Brug af lø…
    ·Klasse variabler i Java Coding 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com