| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Computer Programmeringssprog >> Content
    Sådan Fix 1087 Syntaksfejl med Game Movement i Flash CS3
    Når kodning med Adobe Flash, en syntaks fejl opstår, når fejlagtigt forsøger at kompilere din kode. Det er ofte et resultat af en simpel stavefejl eller forkert symbol , men du heldigvis modtage en kode , og nogle gange endda en beskrivelse af, hvad der forhindrer koden fra kompilering korrekt . De 1087 syntaksfejl i Flash CS3 , at ekstra tegn er fundet efter afslutningen af ​​programmet, fordi du forsøger at kompilere koden i den forkerte version af ActionScript . Instruktioner
    1

    Tryk på " F9 " på tastaturet for at åbne " Actions " vinduet. Kig igennem din kode på højre side af vinduet for at sikre, at der ikke er nogen stavefejl eller forkerte symboler. Sikre alle dine kodeblokke har åbne seler, ligner denne : " { " og et afsluttende klampe , der ligner dette : " }" . (Altid uden anførselstegn)
    2

    Fjern eventuelle ekstra slutklammeparenteser i slutningen af din kode blokke , da dette også kan være en årsag til 1087 syntaksfejl . Hver kodeblokken bør kun have én åbning og én lukning tandbøjle . Tryk på " CTRL " + "ENTER " for at køre din kode og sikre syntaksfejl er blevet løst.
    3

    Sørg ActionScript kode, du vil kompilere efter spil bevægelse matcher ActionScript version, du ønsker at offentliggøre. Hvis du bruger ActionScript 2.0 -kode , for eksempel, så vil din publish indstillinger skal være på ActionScript 2.0 og ikke ActionScript 3. .
    4

    Klik på "File " og vælg " Udgiv indstillinger " og derefter vælge " Flash" fane. Fra drop -down menuen ved siden af ​​" Script ", vælge ActionScript versionen , der matcher den kode, du bruger til dit spil bevægelse. Klik på "OK", og tryk derefter på " CTRL " + "ENTER " for at køre din kode kontrollere om syntaksfejl er blevet løst.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan Understreget tekst ved hjælp af HTML-koder 
    ·Hvordan til at fange alle Datagrid Undtagelser 
    ·Sådan forespørges en Datasource i Visual Basic 
    ·Sådan tilføjes et præfiks i et punkt liste 
    ·Sådan får POST data fra Apache2 mod_perl 
    ·Sådan Konverter Olympus DSS filer 
    ·Siemens S7 -300 programmering Træning 
    ·Hvordan man laver et spil med No Experience 
    ·Sådan bruges drools Med Groovy 
    ·Sådan Sammenlign Computer Algoritmer 
      Anbefalede Artikler
    ·Hvordan man laver et flowchart for Tic -Tac- Toe 
    ·Hvad er logisk OR-ingsorgan 
    ·Hvad er JavaScript bruges til 
    ·AWK Indeksfunktion 
    ·Sådan Send en PHP fil i e-mail 
    ·Sådan oprettes en database ved hjælp af DataSet i C #…
    ·Forespørgsler , der kører hurtigere i Spatial Databas…
    ·Sådan bruges JavaMail at sende en HTML e-mail 
    ·Sådan oprettes en sikker Permalink i PHP 
    ·Hvordan laver Java Struts 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com