| Hjem | Hardware | Netværk | Programmering | software | Fejlfinding | systemer | 
Programmering  
  • C /C + + Programming
  • Computer Programmeringssprog
  • Delphi programmering
  • Java programmering
  • JavaScript Programmering
  • PHP /MySQL programmering
  • Perl programmering
  • Python Programming
  • Ruby Programming
  • Visual Basics Programmering
  •  
    Computer Viden >> Programmering >> Computer Programmeringssprog >> Content
    Hvordan laver man en Opening Video Med Game Maker 7
    En lidet kendt funktion i Game Maker udvikling suite af YoYo Games er den indbyggede funktion til at tilføje dine egne videoer. Disse funktioner har ingen direkte ækvivalent i brugergrænsefladen , de skal kaldes inde fra softwarens Game Maker Language, eller GML , funktioner. Men disse funktioner er kun til rådighed inden den betalte version af Game Maker 7, og ikke i den gratis version . Instruktioner
    1

    Højreklik på "Objekter " element , og vælg "Opret objekt. " Navngiv objektet " Åbning film. "
    2

    Klik på "Handlinger " og vælg " Opret ". Dette definerer filmen som begynder at spille , så snart filmen objekt er oprettet i spillet.
    3

    Vælg " eksekvere kode " ikonet og skriv følgende i den dialogboks, der popper op : Hej

    spash_show_video ( " opening.avi " , falsk)

    Dette vil indlæse videofil " opening.avi " off af din harddisk og afspille den. Hvis du ønsker , at filmen skal loop, ændre "false" til "true ".

    Da denne funktion kun bruges til at åbne video, alle andre gameplay stopper , mens filmen afspilles , og brugerne kan springe filmen ved at trykke undslippe.
    4

    Tilføj " åbning filmen" objekt til dit første niveau , eller dit spil hovedmenu. Når spillet starter, vil Game Maker indlæse din første niveau. Så snart det rammer " åbning filmen" objekt, vil dens " skabe" handling køre, og det vil holde pause i niveau for at afspille filmen. Fra spillerens synspunkt , vil det se ud som om spillet er at starte med filmen.

    Forrige :

    næste :
      Relaterede artikler
    ·Sådan læses en Pipe Separeret Linje Into en Bash Arra…
    ·Implicitte Markører vs Eksplicitte Markører 
    ·Sådan Afsætte en fil 
    ·Hvad er en statisk Modifier 
    ·Sådan oprettes en gratis computer Program 
    ·Sådan tilføjes et banner Brug af HTML programmering 
    ·Sådan bruges CLR Profiler 
    ·Hvad er funktioner af en Transfer Buffer 
    ·Hvordan man kan løse Modes Mikroprocessor 
    ·Definition af UML 
      Anbefalede Artikler
    ·Sådan installeres PyGame Med Python 2.7 på en Mac 
    ·Forholdet mellem JVM Hukommelse & Heap Size 
    ·Hvordan til at dræbe en White Space i Cold Fusion 
    ·Hvordan kan man øge den Heap Size for processen 
    ·Sådan læses en Raw webside i Visual Basic 
    ·Sådan Genstart en Mislykket Curl Transfer i PHP 
    ·Sådan optage med Flowplayer 
    ·Sådan vælges Fra et datasæt i Visual Basic 
    ·Hvordan man laver en Femkantet Pyramid i Java 
    ·Sådan kopieres Input Output Streams i Java 
    Copyright © Computer Viden http://www.computerdk.com